  • 21. Data: 2009-08-11 05:32:04
    Temat: Re: Lodówka - w końcu wybrałem
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    wiadomości news:1rpk9fyfbe1be$.dlg@oldfield.org.pl...
    > Ttyle, że ta za 3kzł popracuje dłużej, niż trzy za 2000.

    Naprawdę tak Cię rajcuje używanie tej samej, pożółkłej lodówki przez 45 lat?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 22. Data: 2009-08-11 20:28:42
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    ia <z...@m...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fakt,
    > to jedyna moja obawa wobec tej lodówki..
    > ale każda może się zepsuć..
    >
    > pzdr
    > ia
    Kazda może, lecz nie kazda musi.. Liebherry miały swoją renomę, gdy
    wyposażane byly w znakomite agregaty (włoskiej skądinąd produkcji A S P E R
    A . Gdy to się skonczyło, zamknęła się dobra ich era. Serwisanci psioczą na
    częstotliwość napraw, klienci psioczą. Ale nazwa zostala i niektórym
    wystarcza dla dobrego samopoczucia. Na okres gwarancji i kilka dni dłużej...
    Ale cóż, może się uda..?

  • 23. Data: 2009-08-11 20:33:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 07:32:04 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Naprawdę tak Cię rajcuje używanie tej samej, pożółkłej lodówki przez 45 lat?

    Naprawdę Cię rajcuje konieczność wymiany soprzętu co 5 lat? Bo mnie nie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 24. Data: 2009-08-11 21:10:14
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 22:33:37 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Naprawdę Cię rajcuje konieczność wymiany soprzętu co 5 lat? Bo mnie nie.

    Mnie też nie. Przywiązuję się baaaaaarrrrdzo do rzeczy, zwłaszcza, jeśli
    dobrze się sprawują i są użyteczne... Nad nieodwracalnie zepsutą 13-letnią
    zmywarką niemal się popłakałam, poszukiwania nowej, choć konieczne, były
    jakby zdradą, a nad zabranym mi i zgubionym podczas matury z matematyki
    piórnikiem zawierającym ulubiony chiński długopis ze złotą strzałką i
    czeski automatyczny ołówek (oba wtedy rarytasy) płaczę do dziś :-)
    Sprzęt AGD u mnie jest aż do zasłużonej emerytury, wlaśnie jak
    podkreśliłam, jeśli się sprawdza i jest bezawaryjny, nie widzę konieczności
    jego wymiany...
    --

    Ikselka.

  • 25. Data: 2009-08-12 14:50:32
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:h5pppl$gs4$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Mam wiertarkę udarową. Jej cichą pracę słychać jedynie, gdy w bliższej i
    > dalszej odległości wyłączam wszystkie betoniarki.

    My za twoją głuchotę nie odpowiadamy.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 26. Data: 2009-08-12 18:28:47
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:h5pppl$gs4$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > My za twoją głuchotę nie odpowiadamy.

    Na szczęście nie jestem głuchy.

  • 27. Data: 2009-08-12 21:50:37
    Od: "ia" <z...@m...pl>

    Użytkownik "Marex" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > częstotliwość napraw, klienci psioczą. Ale nazwa zostala i niektórym
    > wystarcza dla dobrego samopoczucia. Na okres gwarancji i kilka dni

    lekki oddech..

    otóż dziś wyczytałem na
    http://www.aged.com.pl/liebherr/aktualnosci/12_ulotk
    a.pdf
    i jak się przez pięć lat zepsuje co ma zepsuć to potem już jakoś tam będzie
    :-)

    pzdr
    ia

  • 28. Data: 2009-08-13 09:10:27
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "ia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    a.pdf
    > i jak się przez pięć lat zepsuje co ma zepsuć to potem już jakoś tam

    Znaczy się, że 3 lata gwarancji dłużej za przepłacenie o 1000 zł?

  • 29. Data: 2009-08-13 19:36:56
    Od: "ia" <z...@m...pl>

    wiadomości news:h60lea$1t3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "ia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
    a.pdf

    > Znaczy się, że 3 lata gwarancji dłużej za przepłacenie o 1000 zł?

    nie rozumiem dlaczego przepłacenie?

    najpierw kupiłem lodówkę po normalnej cenie, a dopiero potem znalzałem
    wzmiankę o gwarancji

    pzdr
    ia

  • 30. Data: 2009-08-14 06:42:43
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > najpierw kupiłem lodówkę po normalnej cenie, a dopiero potem znalzałem
    > wzmiankę o gwarancji

    Po normalnej cenie dla Ciebie, czyli drożej o kilkaset zł niż w sklepie
    internetowym, który ma normalne ceny dla uświadomionych.
    Pamiętaj, że jakiejkolwiek głupoty człowiek nie popełni, to zawsze znajdzie
    później mocne uzasadnienie.