    Subject: Re: Mączlik szklarniowy
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Trybun <C...@j...ru>
    Date: Sun, 17 Jul 2016 15:29:19 +0200

    W dniu 2016-07-08 o 21:00, Ikselka pisze:

    > Na ulotce szukaj - jestem pewna.
    > http://www.sumiagro.pl/mospilan-20-sp-2/

    No niestety, taki groch z kapustą na tej ulotce że nie mogę się
    dopatrzeć informacji o tym.. A tak wracając do sedna - chyba jednak coś
    dał oprysk tym preparatem. Choć liczba mączlików wydaje się być nie
    zmniejszona, to to coś co dziurawiło liście kapusty zostało
    wyeliminowane. nawet te główki nie rokujące żadnej nadziei zaczęły się
    pięknie zawijać, jeszcze z tydzień i będą dobre do zbioru.