  • 71. Data: 2022-02-20 17:17:27
    Temat: Re: Mała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 19.02.2022 o 00:34, Zenek Kapelinder napisał:

    > Po co z tym debilem uzyszkodnikiem od wodnego chleba gadasz.

    Co racja, to racja, panie ładny! Niech se lepiej pogada jak równy
    z równym z tym dziadem od darmowego prądu z dynama rowerowego ze
    śmigiełkiem, wstawionego do kuchennego zlewu pod wodociąg bezlicznikowy.
    Se pogada jak w filmie "Głupi i głupszy".

    --
    Bałuty to stan umysłu.
    https://expressilustrowany.pl/lodz-godz-1510-ul-lima

  • 72. Data: 2022-02-20 18:41:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 20 lutego 2022 o 17:17:29 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820
    > - Mam cię na muszce, dziadu!
    > - Zenek, zygzakiem, zygzkiem, w Snycerską!
    Jak nie potrafisz pisać zdań złożonych to pisz proste. Chyba nie przeczytałeś tego co
    wcześniej napisałem. To powtórze. Tylko nie licz na to że jak jesteś specjalnej
    troski to bez końca będę ci tłumaczył. Jak bym miał taką atrakcyjna żonę jak ty. To
    bym do elektrowni na wodę z kranu dorobił krzesło elektryczne dla siebie. Było się
    nie żenić jak matki wybranki nie widziałeś. Tak z ciekawości spytam. W Łodzi są
    gorsze miejsca niż ulica Limanowskiego na Bałutach. Na przykład Kamienna i
    Abramowskiego na Śródmieściu. Cały stary Widzew. Co cię naszło z tymi Bałutami? Jakaś
    fobie na punkcie Bałut masz?

  • 73. Data: 2022-02-20 20:47:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    Abramowskiego na Śródmieściu. Cały stary Widzew. Co cię naszło z tymi Bałutami? Jakaś

    Zdecydowanie Collie przesadził, bo ten dziad od dynama zachował resztki
    rozumu. W twoim przypadku to nawet gumofilc przewyższa cię intelektem.

    Byłbym zapomniał.

    Co sądzisz o takiej stopce:

    Zenek Kapeliner - były eSBecki kapuś?

    Co sądzisz o tym, abym jeszcze dołączył stosownego linka gdzie mnie
    straszyłeś, że mi zrobisz "koło pióra" dzięki swoim układom z SB?

  • 74. Data: 2022-03-07 13:33:46
    Od: Michał Instapv <m...@g...com>

    niedziela, 20 lutego 2022 o 20:47:19 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    Abramowskiego na Śródmieściu. Cały stary Widzew. Co cię naszło z tymi Bałutami? Jakaś

    -
    Posty z okolicy Śląska odnośnie PC
    Zastanawiasz się nad wymianą pieca na nowe źródło ogrzewania?
    Nie wiesz ile i skąd możesz zyskać dofinansowanie?
    Świetnie się składa stworzyliśmy dla ludzi ze śląska i okolic forum dotyczące pomp
    ciepła
    Pytaj o wszystko dzięki temu będziesz bogatszy o doświadczenia innych.
    Zbudujmy wspólnie fajną społeczność aby pomagać sobie w różnych przypadkach.
    Pamiętaj nie ma głupich pytań

    https://www.facebook.com/groups/382010140428323/

  • 75. Data: 2022-03-07 14:22:35
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 7 March 2022 at 13:33:48 UTC+1, m...@g...com wrote:

> [...]
    > Zbudujmy wspólnie fajną społeczność aby pomagać sobie w różnych przypadkach.

    Jak widzę, zainteresowanie Pompami Ciepła Peltiera ogromnie wzrosło, z uwagi na
    globalny kryzys energetyczny.

    Czyli to co było teoretyczna dyskusja jeszcze miesiąc temu
    dzisiaj to jest
    MUST HAVE

    Jeżeli pozyskam duże środki z dotacji, to uruchomię produkcję Pomp Ciepła Peltiera

    Oczywiście skalowalnych, 1- 3 - 5 - 10 - 10 kW

    a gdy będą problemy ze środkami na uruchomienie produkcji, to udostępnię licencję
    producentowi, który ma zabezpieczone środki finansowe i zdolności produkcyjne.

    Wiosna, lato prototypy, jesień testy, zimą grzanie.

    Z uwagi na pytania o zmianę funkcji na klimę latem to oczywiście, jest to możliwe,
    ale zwiększy koszty o 30%
    no i problemem może być koszt energii zasilającej.

    No i powietrzne rozprowadzenie chłodu po domu, gdy grzanie to jednopunktowy konektor
    z dostępną siecią grzewczą wodną.

  • 76. Data: 2022-03-07 14:57:55
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 7.03.2022 o 13:33, Michał Instapv napisał:

    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820

    > Zbudujmy wspólnie fajną społeczność aby pomagać sobie w różnych przypadkach.
    > Pamiętaj nie ma głupich pytań
    > https://www.facebook.com/groups/382010140428323/

    Ale nie na Facebooku. Dlaczego? Dlatego.

    --
    https://antyweb.pl/facebook-wprowadza-cenzure

  • 77. Data: 2022-03-08 13:29:37
    Od: Michał Instapv <m...@g...com>

    poniedziałek, 7 marca 2022 o 14:58:20 UTC+1 Collie napisał(a):

    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820

    > Ale nie na Facebooku. Dlaczego? Dlatego.
    >

    > --
    > https://antyweb.pl/facebook-wprowadza-cenzure
    +
    +
    +
    Chodziło mi tylko i wyłącznie o pomoc ludziom w doborze Pomp Ciepła ze względu na to
    że kiedyś jak montowali piece węglowe często można się spotkać z przewymiarowanymi
    piecami. Po co?
    Bo trzeba było wcisnąć ludziom co jest na stanie magazynowym.
    Stąd grupa będzie mieć w przyszłości cele edukacyjne tak aby każdy kto bd chciał
    podjąć sie zmian nie miał problemu z odnalezieniem odpowiedzi na swoje nurtujące
    pytania. Chociażby Split czy monoblock? ;0
    Pozdrawiam forumowiczów a co do linka o utrudnianiu życia na fb spoko aczkolwiek w
    zależności kto ma jakie intencje korzystania z portali, chociaż gdy dojedzie już
    totalnie do ograniczenia słowa to bd syf na maxa

  • 78. Data: 2022-03-09 01:25:06
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 8.03.2022 o 13:29, Michał Instapv napisał:

    > Pozdrawiam forumowiczów a co do linka o utrudnianiu życia na fb spoko aczkolwiek w
    zależności kto ma jakie intencje korzystania z portali, chociaż gdy dojedzie już
    totalnie do ograniczenia słowa to bd syf na maxa

    A w dupie mam górę cukru i nową Mysią w księdze twarzy.
    I Tobie też radzę ją mieć tam, gdzie słońce nie dochodzi.
    Dobrze radzę, jak Wujek Dobra Rada. Albowiem najlepszym
    miejscem do opowieści dziwnej treści o pompach ciepła
    jest ta newsgrupa. Tylko tu bowiem znajdziesz grupowych
    użyszkodników znających się na pompach i pompkach -
    i nie tylko, ogólnie na wszystkim - nie gorzej niźli
    śp. Expert vel Expierd i Arnold Buzdygan razem wzięci.
    Czego chcieć więcej? No.

  • 79. Data: 2022-03-09 01:43:52
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 9 March 2022 at 01:25:10 UTC+1, Collie wrote:

> [...]
    > Czego chcieć więcej? No.
    >

    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    nie mów tak,
    wielu ma zapasy pompek w magazynie i usiłuje wyprzedać
    a rynek się zamknął, bo jest krach gospodarczy, energetyczny
    i potrwa wiele lat

    Najważniejsze, że Brókselka uznała wungiel za zielony

    Wszyscy na wsi skupili po 100 ton wungla i zarobili 100%
    i sa bezpieczeni na 10 lat przed krachem energetycznym

    A miastowych straszono dronami na kopciuchy i węglarki wyrzucili
    a dzisiaj piec kaflowy na wungiel wart 10.000 zł
    podobnie piec kuchenny, kaflowy, bo już kafli się nie produkuje, a te co były,
    zostały rozebrane a kafle wywieziono jako gruz budowlany i Zenki utraciły miliony
    zielonych pieców na zielony wungiel.

    Jest krach,
    a dobrze to już było, a będzie lepiej za 100 lat ( tak mówi mój znajomy)

    Pompki są kompletnie niepraktyczne, bo utraciły serwis., częsci zamienne, czyli
    będzie łatanie i rzeźbienie,
    gdy elektroka pada równo.

    Telewizorów już nikt nie naprawia, ino się je wyrzuca po 3-5 latach

    Pompke szkoda wyrzucić, ale jak za dużo elektroniki na polu, to się musi zardzewieć
    od wilgoci i problem gotowy.