eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie › Re: Mała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie
    Date: Sun, 20 Feb 2022 20:47:17 +0100
    Subject: Re: Mała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała?
    w rozsądnej kasie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <su6g58$d1c$1@dont-email.me> <su6ggv$klh$1@dont-email.me>
    <su807d$431$3@dont-email.me> <su81kg$o5f$1@dont-email.me>
    <su8s6m$tge$1@dont-email.me> <suahq6$f73$1@dont-email.me>
    <6209738e$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <6209850c$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <620eb212$0$6637$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <620fcb8b$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <c...@g...com>
    <1053y2w6nvpzv$.x44t9yflxanz.dlg@40tude.net>
    <7...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820
    > Jak nie potrafisz pisać zdań złożonych to pisz proste. Chyba nie przeczytałeś tego
    co wcześniej napisałem. To powtórze. Tylko nie licz na to że jak jesteś specjalnej
    troski to bez końca będę ci tłumaczył. Jak bym miał taką atrakcyjna żonę jak ty. To
    bym do elektrowni na wodę z kranu dorobił krzesło elektryczne dla siebie. Było się
    nie żenić jak matki wybranki nie widziałeś. Tak z ciekawości spytam. W Łodzi są
    gorsze miejsca niż ulica Limanowskiego na Bałutach. Na przykład Kamienna i
    Abramowskiego na Śródmieściu. Cały stary Widzew. Co cię naszło z tymi Bałutami? Jakaś
    fobie na punkcie Bałut masz?

    Zdecydowanie Collie przesadził, bo ten dziad od dynama zachował resztki
    rozumu. W twoim przypadku to nawet gumofilc przewyższa cię intelektem.

    Byłbym zapomniał.

    Co sądzisz o takiej stopce:

    Zenek Kapeliner - były eSBecki kapuś?

    Co sądzisz o tym, abym jeszcze dołączył stosownego linka gdzie mnie
    straszyłeś, że mi zrobisz "koło pióra" dzięki swoim układom z SB?