  • Data: 2021-03-29 02:17:53
    Temat: Re: Mała studnia, fotowoltaika, wiatr
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 29 marca 2021 o 01:14:52 UTC+2 LordBluzg(R) napisał(a):

    > Pierdolisz. Upiecz sobie chleb i policz :] Podobnie z kurczakiem.
    > hodowla cepie, nie ma "c" :]
    >
    > W sklepie nie ma takich pomidorów jakie mam ja (odmiany) :]
    > Bo nie są.
    > >
    > Są. Pryskają żeby nie zgniły jeszcze na polu/szklarni i nie mają smaku.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > NASZE KŁAMSTWA SĄ PRAWDĄ
    Masz rację, nie ma c. Przepraszam. Następnym razem mógłbyś być sympatyczniejszy ale
    nie będziesz bo cham ze wsi jesteś. Daj ceny gotowych dań ze sklepu a ci napisze ile
    będzie kosztowało zrobienie ich w domu. Jak masz zbiory u siebie to rolnicy akurat
    też mają zbiory pomidorów. Na dodatek polnych, tych najsmaczniejszych. Tak samo z
    fasolką, dyniami, kapusta itd? Jak byś potrafił zrobić w styczniu takie polne
    pomidory to bys był wielki. Ale nie dasz rady bo to od pomidorów zależy a nie od
    ciebie. A jak byś chciał żeby zależało od ciebie to nie masz tyle kasy żeby to
    zrobić. W piątek byłem na rynku. Pomidory od 5 do 18 złotych były. Kupiłem takich po
    14. Żebyś się zesrał to takich smacznych nie zrobisz. Chleb wycenie. Kilogram mąki w
    zależności od sklepu 1,8-2,50, niech będzie że dwa złote. Jakieś 70 deko mąki
    wychodzi mi na kilogram chleba. Upieklbym na próbę chleb wodny ale receptury od można
    się doprosić. Mój chleb ma w składzie mąkę, sól, wodę i trochę oleju. W okolicach
    małej łyżeczki tego oleju jest. Razem z prądem że dwa złote wyjdzie za kilogram.
    Kilogram równoważnego chleba ze sklepu minimum 8 złoty za kilogram. Tak cirka jebalt
    z tysiąc złotych rocznie oszczędzam tylko dlatego że piekę chleb w domu.