  • Data: 2015-05-01 22:09:53
    Temat: Re: Malo istotne elementy architektury
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 maja 2015 20:53:12 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:

    > Od dawna twierdzę,że agresywne psy należy usypiać! Ale razem z wlaścicielami!

    Ale dlaczego - kazdy hoduje co chce, byle trzyma w bezpiecznym miejscu z dala
    od osob postronnych. Zwykle agresywny pies jest agresywny bo go tak jego
    pan nauczyl - dlaczego go (psa) odrazu usypiac - wiekszosc takich psow da
    sie wyprowadzic na prosta. Mimo to jak pies jest w bezpiecznym miejscu - niech
    sobie jest agresywny, nikomu krzywdy nie zrobi.

    > Natomiast wiem,że taki "killer" nie wpuścilby sąsiada,lekarza,czy policji
    > (ta ma broń)ale zlodziej wlazlby jak do siebie.Uwierz.
    > Smiem twierdzić,że gdyby ktoś na twoim psie użyl takiego gazu trzykrotnie
    > (liczba wzięta z sufitu)to przy czwartych odwiedzinach pies siedzialby na drzewie i
    miauczal.Bo jak nie,to gaz!

    Pewnie tak jest. Sek w tym ze ja nie mam psa po to zeby mi chaty pilnowal
    po nocach. W nocy to on spi w mojej sypialni na swoim poslaniu. Jednak
    wszyscy w okolicy wiedza doskonale po jego zachowaniu w ciagu dnia, ze pies
    jest bardzo terytorialny i nie da nikomu obcemu na plac wejsc. Wiec 99%
    zlodziejow-amatorow (a innych nie przewiduje - nie trzymam nic w domu cennego)
    wybierze dom sasiada, zamiast mojego, bo po co komplikowac sobie zycie :)

    To, ze zlodziej-spec poradzilby sobie z nim pewnie w trzy sekundy to ja wiem
    - ale nie przewiduje ze taki sie u mnie zjawi bo nie ma powodow :) Za to
    menele i pijaki omijaja moj dom z daleka ;) A dla mnie, domownikow i rodziny
    moj pies to aniol :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.