  • Data: 2015-05-04 14:37:37
    Temat: Re: Malo istotne elementy architektury
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dolniak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > uwagę
    > na rzeczy pozornie malo istotne :
    > numery domów i skrzynki pocztowe
    > Cholery dostawalem,próbując zidentyfikowac budynek.Nawigacja i geoportal
    > nie pomagaly,bo musialem mieć pewność(listy sądowe).A jak ja miec,jeśli
    > za
    > numerem jeszcze litery-krańcowy przypadek to R obok A.
    > Dziwię się że ludziska wywalają tyle kasy na chalupy,że na numer i
    > skrzynkę pocztową już nie wystarczy.Może bylo plotu na zloto nie
    > malować(autentyk)
    > Numer dobrze widoczny z drogi publicznej jest szczególnie wazny

    Jest OBOWIĄZKIEM więc jak go brak to zgłaszać do SM, SW, wójta, burmistrza
    policji czy kogo tam macie. I do skutku choćby co tydzień.

    > tam,gdzie do budynku jest spory dojazd-bywa że kilkaset metrów.Jedziesz
    > kawal kiepskiej
    > drogi iZONK pomylileś dojazdy.A zawrócić można tylko na podwórzu-za
    > zamkniętą
    > bramą.
    > Ale na sporą gmine bylo tylko kilka(!)dobrze oznaczonych domów.
    > I wcale nie bogatych.

    Jak mieszkałem w Zabrzu to SM regularnie co rok lub dwa na wiosnę chodziła i
    zostawiała w skrzynkach karteczki z przypomnieniem o obowiązku zamontowania
    numeru tak by był widoczny, a następnie po 2-3 tygodniach robili ponowny
    obchód i tym razem już pukali do drzwi i "grzecznie" prosili. Trzeci
    "obchód" już był karny :-)

    > Skrzynki to juz nmniejszy problem.Swiadczą o szacumnku do korespondencji
    > -czyli o wlaścicielu też.Bo skowyr próbujący ugryżć najwyżej dostaje
    > gazem.

    Jest obowiązek posiadania ogólnodostępnej skrzynki. Choć nie wiem, czy są za
    to przewidziane kary - ale tak jak z numerem - zgłaszać i zgłaszać. Na
    buractwo nie ma innego lekarstwa tylko bat!

    I owszem nie podoba mi się państwo policyjne ale skoro do innego wielu moich
    współobywateli nie dorosłą to z przykrością się na takie godzę - aż się
    nauczą kultury i porządku.

    Pozdrawiam
    Ergie