  • 1. Data: 2009-09-07 16:11:59
    Temat: Mikrofala -proszę o radę
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam. Chcę kupić mikrofalę, ale nie znam się zupełnie, więc b. proszę
    doradźcie na co zwrócić uwagę i który model jest obecnie warty grzechu.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-07 18:43:53
    Temat: Re: Mikrofala -proszę o radę
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Do czego ta mikrofalówka?
    Tylko do podgrzewania? Odgrzewania? A może jeszcze do pieczenia, np. kurczak
    z rożna itp.
    Jeżeli ma być "wypasiona" to coś z tej serii
    http://pl.lge.com/proddivergent.do?categoryId=060502
    &modelCategoryId=&parentId=0605
    mają takie bajery, jak światło świecące się wtedy, gdy jest potrzebne czyli
    przy otwartych drzwiach a nie tylko w czasie grzania, funkcja obrotu talerza
    przed otwarciem - aby ucho było od przodu a nie z tyłu.
    Albo kup najtańszą na świecie a jak już będzie wiadomo, co i jak to następną
    według potrzeb.
    Jacek

  • 3. Data: 2009-09-07 18:58:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > obrotu talerza przed otwarciem - aby ucho było od przodu a nie z tyłu.
    > Albo kup najtańszą na świecie a jak już będzie wiadomo, co i jak to

    kupić najprostszą jej podstawowym zadaniem jest podgrzewanie żarcia.

  • 4. Data: 2009-09-07 20:00:04
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Adax pisze:
    > Witam. Chcę kupić mikrofalę, ale nie znam się zupełnie, więc b. proszę
    > doradźcie na co zwrócić uwagę i który model jest obecnie warty grzechu.

    Jakąś najtańszą, przydaje się też funkcja opiekacza.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 5. Data: 2009-09-08 10:33:58
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Chcę kupić mikrofalę, ale nie znam się zupełnie, więc b. proszę
    > doradźcie na co zwrócić uwagę i który model jest obecnie warty grzechu.

    Kupiłem jakąś mało chodzoną na Allegro za 50 zł i jest cud -miód.
    Mam też full wypas Wirpool i ten `wypas` nawet nie mogę w buty wsadzić ;)

  • 6. Data: 2009-09-08 12:43:59
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Marek Dyjor wrote:
    > kupić najprostszą jej podstawowym zadaniem jest podgrzewanie żarcia.

    Najprostrzą ale z cyfrową regulacją czasu pracy.

  • 7. Data: 2009-09-08 12:49:29
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Chcę kupić mikrofalę, ale nie znam się zupełnie, więc b. proszę
    > doradźcie na co zwrócić uwagę i który model jest obecnie warty grzechu.

    Najtańszą która się Tobie spodoba. Bez żadnych bajerów.
    Zreszta pewnie i tak z niej za bardzo korzystał nie będziesz. Żarcie z
    mikrofali smakuje ochydnie. Teraz praktycznie nie używam mikrofali już.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-09-08 13:23:15
    Temat: Re: Mikrofala -proszę o rad
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Najprostrzą ale z cyfrową regulacją czasu pracy.

    Po kiego? Wystarczy zwykły minutnik. A funkcje to rozmrażanie, full power i
    grill - te dwie to także połączone.

  • 9. Data: 2009-09-08 14:26:56
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Slavinka wrote:

    > Po kiego? Wystarczy zwykły minutnik. A funkcje to rozmrażanie, full power i
    > grill - te dwie to także połączone.

    Bo to ułatwienie.
    Podgrzewam mleko na płatki: wciskam 3 x start i mam 1.5min. Podgrzewam
    na kakao - ustawiam 40sek. Używałem jakiś czas kuchenki z minutnikiem i
    za każdym razem czas podgrzewania wychodził inny.

  • 10. Data: 2009-09-08 16:29:28
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    kris wrote:
    > Zreszta pewnie i tak z niej za bardzo korzystał nie będziesz. Żarcie z
    > mikrofali smakuje ochydnie. Teraz praktycznie nie używam mikrofali już.

    No wiesz, mikrofala cudów nie czyni, jak wsadzisz paskudne jedzenie, to
    wyciągniesz ciepłe, ale tak samo paskudne :)

    --
    Grzegorz Janoszka