eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMój rekuperator zaczął hałasować - wymiana wentylatora? › Re: Mój rekuperator zaczął hałasować - wymiana wentylatora?
  • Data: 2021-12-09 20:14:41
    Temat: Re: Mój rekuperator zaczął hałasować - wymiana wentylatora?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 9 grudnia 2021 o 18:18:01 UTC+1 Lisciasty napisał(a):

    > Papst za 6 stów/sztuka to chiński złom?

    Ty techniczny, większość tutejszych grupowiczöw rowniez więc wentyle Sam wymieniłeś i
    kosztowało to Ciebie 1200zł.
    Tumanistę Kowalskiego serwis z autoryzacyjnymi pieczatkami skasuje 3-4tysie i
    wychodzi koszt eksploatacji reku 100zl miesięcznie.
    A miało to ustrojstwo obniżać koszty ogrzewania wg marketingowego przekazu.