eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMój rekuperator zaczął hałasować - wymiana wentylatora? › Re: Mój rekuperator zaczął hałasować - wymiana wentylatora?
  • Data: 2021-12-10 13:56:31
    Temat: Re: Mój rekuperator zaczął hałasować - wymiana wentylatora?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.12.2021 13:34, Lisciasty wrote:

    > Może masz lepsze łożyska. Te łożyska to ponoć wtopa producenta że nie
    > dawał tych ZZ, jak kupiłem nowe papsty to już miały lepsze łożyska. Te
    > sprzed kilku lat były felerne.

    Dokładnie. U mnie po 4m-c padł wewnętrzny zasilacz w reku (wymienili na
    gwarancji) i też sytuacja była taka, że ten co padł to była seria gdzie
    wiatraczek realizujący chłodzenie był załączany termistorem - więc
    (szczególnie w okresie chłodnym) zwyczajnie rdzewiał, a potem gdy było
    potrzebne chłodzenie to nie działał i zasilacze się upalały. Ten
    wymieniony działa już inaczej, bo od momentu włączenia chodzi non-stop.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz