eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMój rekuperator zaczął hałasować - wymiana wentylatora? › Re: Mój rekuperator zaczął hałasować - wymiana wentylatora?
  • Data: 2022-02-25 15:35:17
    Temat: Re: Mój rekuperator zaczął hałasować - wymiana wentylatora?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.02.2022 17:46, Janusz wrote:
    > To masz dość mały budynek, ja tego nie czuję mimo że całą noc nie działa.

    De gustibus non est disputandum ;-)

    > To oznacza że pianka się skompresowała, ja już pod niektórymi oknami
    > poprawiałem ?

    Nie pomyślałem o tym, ale jak teraz popatrzyłem to może faktycznie się
    coś tam obniżyły.

    > Albo słabe ogrzewanie i brak odpowiedniej cyrkulacji z grzejnika.

    Ja obrazowałem relatywną różnicę po wyłączeniu WM. Nie żalę się na stan
    ogrzewania.

    > One zawsze są chłodniejsze tyle że normalnie tego nie zauważasz.

    Ściana pewnie tak. Ale ponownie, chodziło mi o odczucie stojąc w pobliżu
    narożnika od wewnątrz. WM to nie jest przewiew jak od stojących
    wentylatorów na kursie tańca, ale chociażby poprzez szczeliny pod
    drzwiami daje się odczuć że ten ruch powietrza jest.

    > Grzejesz grzejnikami?

    Sama podłogówka.

    > Ja przy podłogówce mam bardziej wyrównane temperatury, ale mam
    > chłodniejsze pomieszczenia bo są skręcone na rotametrach specjalnie.

    A grzejesz tak jak ja, do -10C tylko w dolinie czyli teraz 8h w nocy i
    1h w ciągu dnia, bo drugą grzeję wodę CWU?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz