  • Data: 2020-07-05 20:53:49
    Temat: Re: Moja woda
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-07-05 o 09:52 -0700, Kadar napisał:
    > Różnice mentalne, kulturowe, środowiskowe, tradycje mogę wymieniać
    > bez końca są tak olbrzymie że porównywanie nie ma kompletnie sensu.

    Inaczej mówiąc, "Polacy są specjalni, ich nie można porównać do żadnej
    innej nacji a rozwiązania wdrożone za granicą na pewno się nie sprawdzą,
    bo u nas po prostu niedasię".

    Zapraszam na pl.misc.samochody, kolega już najwyraźniej dojrzał. :)

    > Oni i my mamy podobne regulacje co do referendum. Co by się stało,
    > gdyby w Polsce nagle ktoś przeprowadził referendum i zgraja głupków
    > zagłosowała by na coś absurdalnego.

    Czy nie na tym właśnie polega demokracja? Władza ludu, czyli po
    naszemu "decydują głupki". To nie bug, to feature!

    Mateusz