  • Data: 2014-01-11 22:24:18
    Temat: Re: Moje uprawy - zdjęcia z minionego roku :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 11 Jan 2014 21:42:55 +0100, FEniks napisał(a):

    > Wyglądało, że tak myślisz, niestety.

    Po prostu Twój prześmieszny filterek (odnośnie mnie) tak zadziałał, więc
    pewnie Ci i "wyglądało" 3-)
    To po prostu niesamowite, żeby serio zakładać, że ktoś (zwłaszcza tak
    obeznany z netem i zakupami oraz markami jak ja) uważa Amazon za producenta
    wszystkiego, co onże sprzedaje, m.in. sprzętu i kosmetyków znanych
    światowych firm i milionów innych artykułów znanych marek.
    :-D
    :-D
    :-D

    A ja się im dziwię, bo jako sklep o zasięgu światowym mogą dyktować swoje
    warunki tak jak to robią sieci-molochy handlowe stacjonarne, więc jeśli
    tego nie robią, to znaczy, że to sprzedawana marka ma się doskonale i bez
    nich. A przecież nie we wszystkich przypadkach tak jest - np właśnie w
    przypadku nasion konkurencja jest duża i dostać się do takiego np Amazona
    to jak Pana Boga za nogi chwycić. Czyli z tym niewysyłaniem to polityka
    Amazon'a, a nie producenta.

    > Widocznie nie AŻ tak dobrzy na pewne towary, żeby amazon miał interes
    > coś z tym robić. Przynajmniej na razie.

    Atam, jego strata, są inne sklepy, a w ostatecznosci rodzinka w USA, na
    której adres mogę sobie co chcę zamawiać, właśnie się ugadałam co do
    butuffff... :-)

    --
    XL