  • Data: 2021-02-12 13:36:05
    Temat: Re: Monitoring na działkę
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/02/2021 09:30, Mateusz Bogusz wrote:
    > To podaj co miałeś za rejestrator.

    Na Hixxx. Konkretnie firmy zxtech. Zanim jednak zaczniejsz szukać tego
    konkretnego, wiedz że w środku była taka sama płytka drukowana jak w
    kilku innych, a samo firmware zgłaszało się po RS jako "Hixxx demo
    board" co oznacza że producenci już nawet nie wysilają się żeby zmienić
    nazwę w firmware, tylko pakują do środka wailiowe oprogramowanie chińczyków.