  • Data: 2009-05-22 16:21:10
    Temat: Re: Montaż ościeżnic regulowanych.Co zrobiłem źle?
    Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Maj, 16:38, "charwel \(Oo\)==:::" wrote:
    > A to dałem ciała...

    Chyba wątpię;p
    Raz - jesteś facetem (a ten akt do kobiet jest przypisany;-))
    Dwa - nawet przy zamkniętych drzwiach wydłużenie "deski" nastąpiłoby
    od strony montażu, a więc krzywizna zostałaby zachowana.
    Na Twoim miejscu poczekałabym ma powrót pierwotnej wilgotności
    ościeżnicy (czytaj: niech wyschnie).

    > [...]
    > Zastanawia mnie dlaczego to się stało dopiero piątego dnia i wszystkie
    > jednocześnie.

    Z tego wynika, że wpływ na to miała wilgotność pianki (może za suche
    były ościeżnice?

    > No i gdybym za wcześnie zdjął te rozpórki to by się chyba w drugą stronę
    > wygięły ościeżnice?

    Nie! Krótsze włókno jest zawsze od wewnątrz krzywizny.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM