    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Moze ktos wymysli cos
    Date: Wed, 11 Feb 2009 23:14:53 +0100

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    news:6ce12c17-f85c-47d2-a021-1e0bcfdae342@x10g2000yq
    k.googlegroups.com...
    > Wlasciwie to powoli moglbym zaczynac budowe tylko caly czas mam maly
    > problem - WODA.
    > Kiedy kupowalem dzialke zadne inne rozwiazanie nie wchodzilo w gre jak
    > wlasna studnia na dzialce i smaczna czysta wlsana woda. Po 2 latach
    > roznych prob i rozmow jestem w polu (chyba nawet doslownie). Wody nie
    > ma i nie bedzie - na dzialce.
    > Gmina niby zaczela robic wodociag ale jakos tak, ze dzialki moja i
    > kilka innych znajduja sie na koncu. Zreszta chyba przerwali jakos i
    > nie widac zeby to sie ruszylo w najblizszym czasie.
    > Co teraz?
> [...]

    mialem podobnie, tyle ze "raptem" na 80 metrach miala byc...
    rózdzkaz znalazl 2 m od granicy co prawda ale na 6 metrach
    wolales takiego specjaliste?

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

    Jezeli ma byc szybko i tanio to nie moze byc wysokiej jakosci,
    Jezeli ma byc wysokiej jakosci i szybko to nigdy nie bedzie tanio,
    A jesli na byc tanio i wysokiej jakosci to nigdy nie bedzie szybko.