  • Data: 2019-04-08 14:11:28
    Temat: Re: Myjki do 500 zł
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2019 o 10:40, Kżyho pisze:
    > Ale zdajecie sobie sprawę, że te myjki, co są na myjniach bezdotykowych
    > mają grubo wyższe ciśnienia
    Nie mają wyższego ciśnienia a tylko większą wydajność od małych myjek
    domowych. Gdyby miały wysokie ciśnienie, to byłoby ryzyko umycia auta do
    gołej blachy (wiem coś o tym, bo kiedyś Karcherem HD810 umylismy tak
    Poloneza).

    > Za to zastanawiam się jakie Wy potrzebujecie i do czego ciśnienia skoro
    > pożyczonym od siostry Karcherem K2 objechałem pięknie z myciem zapyziały
    > murek od płotu, który przez 20 lat tykany niczym nie był i zarósł
    > konkretnie brudem, mchem i co tylko i bez problemu ta myjka dawała radę.
    > Podobnie jak z kostką na chodniku czy... zdzieraniem farby z drewnianych
    > mebli ogrodowych pod nowe malowanie. Baa... wręcz momentami to aż za
    > dobrze ta farba schodziła i tam gdzie słabsze drewno było to się
    > powierzchnia mocno nierówna robiła. A K2 ma ledwie bodajże 110 barów
    Miałem K2 i dopóki był nowy to nieźle sobie radził, ale z czasem
    ciśnienie mu spadało. Po 5 latach psikał tylko nieco lepiej, niż z
    wodociągu. Kolejnego kupiłem K7.
    Różnica między myjką słaba i mocną jest taka, że słaba myje pasek o
    szerokości powiedzmy 2 cm, a silna 6-8. Jak ktoś ma dużo czasu na
    zasłużonej emeryturze, to spokojnie może sobie pozwolić na małą myjkę.
    Efekt ten sam, tylko czasu więcej trzeba.
    Jacek