  • 221. Data: 2014-10-03 21:20:40
    Temat: Re: Myszy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 października 2014 19:13:12 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie uwazasz, ze to ciekawe, ze Majk tak sie spina? Przeciez to smieszne,
    > ze przy tak blachym temacie mozna sobie narobic tylu wrogow. Ani to
    > wazne, ani na temat, a ten nawija i nawija nie patrzac na nic. :-)
    Takie typy tak maja. Mniej więcej jak politycy, niewazne że bzdury gadaja ważne aby
    jeszcze coś dopowiedzieć("jeszcze jedno zdanie") żeby jego post był ostatni.
    Jedyny sposób to ignorować i nie reagowac na zaczepkin chyba.

  • 222. Data: 2014-10-03 22:00:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-03 21:20, Kris pisze:

> [...]
    jeszcze coś dopowiedzieć("jeszcze jedno zdanie") żeby jego post był ostatni.
    > Jedyny sposób to ignorować i nie reagowac na zaczepkin chyba.

    Racja. W sumie do niczego konstruktywnego nie dojdziemy, a na pierdoly
    szkoda czasu. Nie chce mi sie polemizowac z argumentami w stylu lubienie
    psa a jedzenie miesa. Zenada po prostu.

    A poza tematem - wieje juz u Was czy jeszczenie? :-)
    W przyszlym roku poza Mazurami jade w gory. Przejadlo mi sie to morze w
    tym roku. No chyba, ze nastepnym razem poslucham Ciebie i poszukam
    klimatow w stylu Stilo, moze Ustka.

    Pozdro.. TK

  • 223. Data: 2014-10-03 22:09:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 października 2014 22:00:38 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A poza tematem - wieje juz u Was czy jeszczenie? :-)

    A ma wiać?;)
    Książkowa wiosna, książkowe lato, póki co książkowa jesień- czyżby ziima mrożna i
    śniezna?

    > W przyszlym roku poza Mazurami jade w gory.
    Sudety
    >Przejadlo mi sie to morze w tym roku.

    Jakoś mniew to nie dziwi
    Jakies 14 lat temu z racji pracy musiałem bywać w nadmorskim "kurorcie" kilka razy
    tygodniowo. Do "kurortu" mam 2godz jazdy rowerem ale teraz jak nie musze to nie bywam
    w szczycie sezonu.
    >No chyba, ze nastepnym razem poslucham Ciebie i poszukam
    > klimatow w stylu Stilo, moze Ustka.
    Różnica międzu Stilo a Ustka ogromna. Po drodze jeszcze Łeba
    U mnie decyzja podjęta- w przyszłym roku jak będzie możliwość to Bieszczady.
    Ale wiosną żona z córką mnie męczą żeby po raz kolejny tym razem na dłużej do Pragi.
    Zobaczym jak będzie.

  • 224. Data: 2014-10-03 23:24:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 3 października 2014 22:00:38 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A poza tematem - wieje juz u Was czy jeszczenie? :-)

    U mnie na slasku luzik - wiatrow nie ma, pogoda idealna jak na jesien -
    czasem lekko popada, czasem poswieci slonce - idealna pogoda na kielkowanie
    wysianej trawy - nic nie trzeba podlewac :)

    > W przyszlym roku poza Mazurami jade w gory. Przejadlo mi sie to morze w
    > tym roku. No chyba, ze nastepnym razem poslucham Ciebie i poszukam
    > klimatow w stylu Stilo, moze Ustka.

    A ja polecam Gruzje - 2 x taniej niz morze, a smakowo bez porownania - no
    i za pare zlotych + ~6-7h jazdy marszrutka (mija mega szybko - emocje przy
    tamtejszych kierowcach sa niezapomniane...) mozesz byc u szczytu
    pieciotysiecznika w Kazbegi lub w swietnym kurorcie nadmorskim Batumi - do
    wyboru do koloru, ludzie wspaniali, jedzenie wysmienite, a ceny smiesznie
    niskie :) Warto poki jest jeszcze u nich wolnosc nieskazona chorym prawem
    UE :) Ja na pewno w przyszlym roku tam jeszcze wroce.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 225. Data: 2014-10-03 23:42:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-03 22:09, Kris pisze:

    > A ma wiać?;)
    > Książkowa wiosna, książkowe lato, póki co książkowa jesień- czyżby ziima mrożna i
    śniezna?

    U Was zawsze wieje. :-)

    > Sudety

    Lubie Beskidy. Babia od Zawoji.

> [...]
    tygodniowo. Do "kurortu" mam 2godz jazdy rowerem ale teraz jak nie musze to nie bywam

    Kiedys tak nie bylo. Bylem tam po raz kolejny, ale w tym roku to
    przereklamowane miejsce.

    > Różnica międzu Stilo a Ustka ogromna. Po drodze jeszcze Łeba

    No jest, ale co w tej Lebie?
    Plaza z patykami i rowniez tlumy. Ceny jak w Las Vegas i te same
    stragany z chinskim gownem.

> [...]
    > Ale wiosną żona z córką mnie męczą żeby po raz kolejny tym razem na dłużej do

    Ach Bieszczady.
    No fajnie, fajnie. Praga tez, ale to nie wypoczynek z gapieniem sie w
    horyzont. :-)

    Pozdro.. TK

  • 226. Data: 2014-10-03 23:44:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-03 23:24, Adam pisze:

    > U mnie na slasku luzik - wiatrow nie ma, pogoda idealna jak na jesien -
    > czasem lekko popada, czasem poswieci slonce - idealna pogoda na kielkowanie
    > wysianej trawy - nic nie trzeba podlewac :)

    U mnie zadnej chmurki. Solanik zadowolony. :-)

    Byles tam samochodem?
    Napisz cos wiecej. Jak, gdzie itp.

    Pozdro.. TK

  • 227. Data: 2014-10-04 00:02:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 3 października 2014 23:44:39 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Byles tam samochodem?

    Oszalales ;) Wizzair - bodaj 108 pln w obie strony :-)

    > Napisz cos wiecej. Jak, gdzie itp.

    Noclegow tam nie musisz szukac - nocleg szuka sam Ciebie. Ja jechalem tam
    pierwszy raz (chociaz paru moich znajomych bylo wiec mniej wiecej wiedzialem
    czego sie spodziewac) wiec sobie zabookowalem hotele na booking.com. Na miejscu
    jednak okazuje sie ze mozna jeszcze taniej :) Z mlodymi dogadasz sie po
    angielsku, ze starszymi po rosyjsku lub na migi ;) Ogolnie zero problemu
    z komunikacja - gruzini kochaja ludzi, a jeszcze bardziej kochaja polakow
    (za kaczora ktory jest u nich bohaterem... ;)

    Na miejscu komunikacja odbywa sie glownie marszrutkami - czyli busikami ~20os
    ktore jezdza po calym kraju od rana do wieczora. Tu podobnie jak z noclegiem
    - nie musisz szukac transportu - on sam Ciebie znajduje. Nie ma czegos takiego
    jak przystanek - idziesz sobie droga i chcesz jechac, widzisz marszrutke -
    machasz reka i ona staje :) Jedziesz sobie 200km w gory - zachce Ci sie sikac
    albo chcesz kupic arbuza przy drodze - nie ma zadnego problemu.

    Jedzenie - przepyszne... Jak lubisz sery i mieso to jest raj :) Chaczapuri,
    czy khinkali - ja bym sie tym mogl zywic przez caly pobyt. Ceny smiesznie
    niskie - w Batumi w knajpie nad morzem (centralnie przy deptaku przy
    plazy) za 30 pln pojesz (i to tak naprawde solidnie) i popijesz we dwoch.
    Jeden pierozek khinkali (pierozek w ktorym w srodku jest mieso i rosol(!))
    kosztuje ~80gr-1,5 pln, 5-6 wystarcza na solidny obiad :-) Jak lubisz wino
    to juz w ogole bajka bo tam butelka (1l) wina kosztuje w restauracji 5-8 pln,
    a wino gruzinskie jest dobre :)

    Taksowkarz za 30km + godzine czekania na gorze az sobie obejrzymy
    jakis kosciolek i panorame miasta skasowal nas 15 pln :-)

    Teraz patrz na to:

    http://tinyurl.com/n8mvnpm
    http://tinyurl.com/lmvjm25

    To centrum (przepiekne - super odnowiona starowka, bruk, kosciol etc) - to
    widok z mojego pokoju - ~30 pln / dobe / os. (przez booking.com!! normalnie
    jeszcze taniej - ze sniadaniem :-)

    A tu widok w trakcie wchodzenia do klasztoru Cminda Sameba (wizytowka Gruzji!):

    http://tinyurl.com/klr4maz
    http://tinyurl.com/ky9dkxr

    Mam duuuuzo zarypistych fotek - widoki takie ze galy wychodza. A jezeli chodzi
    o Batumi to chowaja sie wszystkie nasze nadmorskie kurorty - jest wspaniale
    i ma niesamowity klimat :)

    Tygodniowy wypad kosztowal nas 1,5k pln na dwoch - przy czym na miejscu
    zrobilismy ponad 1000km, zarlismy i pilismy do bolu, a noclegi mielismy
    wyjatkowo "drogie" (jak na ceny gruzinskie) bo zamawiane przez Internet :-)

    Baaaaaardzo polecam - no i pogoda znacznie pewniejsza niz nad naszym morzem :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 228. Data: 2014-10-04 10:16:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-03 11:41, Myjk pisze:
    > Fri, 3 Oct 2014 02:34:36 -0700 (PDT), Adam

    > Tymczasem Adaś nie odpowie ani lepiej ani gorzej, bo NIE ZNA rzeczowej
    > odpowiedzi. Tzn. z pewnością zna, ale by musiał napisać znowu coś, co
    > wprost pokaże jakim jest HIPOKRYTĄ i bajkopisarzem...

    > ...dlatego MUSI ignorować tak długo jak się tylko da, a nuż się dyskutanci
    > zmęczą.

    Ja się zmęczyłem już dawno. Tobie też radzę.

    --
    MN

  • 229. Data: 2014-10-04 10:28:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 04 Oct 2014 10:16:42 +0200, Marcin N

    > Ja się zmęczyłem już dawno.

    Nie zauważyłem abyś podał choć JEDEN argument potwierdzajacy że stosowanie
    obroży elektrycznej to TORTURY, a stosowanie analogicznej siły przenoszonej
    przez smycz właściciela już nie. Więc pisanie o zmęczeniu jest co najmniej
    nadużyciem.

    Ale ja rozumiem -- obrona własnych argumentów i przekonań to trudna sprawa,
    wielu nie zaczyna, reszta wymięka bo w końcu sami dostrzegają jakie piszą
    bzdury. Problem w tym, że nie mają JAJ żeby się do tego przyznać.

    > Tobie też radzę.

    Pozwól, że sam o tym zadecyduję.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 230. Data: 2014-10-04 11:47:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 03 Oct 2014 22:00:38 +0200, Maniek4

    > W sumie do niczego konstruktywnego nie dojdziemy,

    Już doszliśmy. Adaś przyznał się, że jednak stosuje siłę vel przemoc vel
    tortury w stosunku do psa. Dalej standardowo schował głowę w piach (ty
    zresztą też), to i trudno dojść do dalszych konstruktywnych wniosków. No
    ale zawsze można zacząć pieprzyć o wiatrach żeby jednak mieć ostatnie
    "zdanie". Żenada po prostu. :)

    --
    Pozdor
    Myjk