  • 1. Data: 2012-04-19 12:57:09
    Temat: NIe każde garnki nadają się do indukcji (nawet jeśli przechodza test z magnesem)
    Od: s...@g...com

    Dla zaintersowanych.

    Na własne życzenie zepsułem kuchenke ceramiczną.
    Trzeba było kupić nową.
    Sprawdziłem garnki magnesem - łapie się dna.
    Decyzja kupujemy indukcyjną.
    Uruchamiamy i z pieciu garnków tylko jeden działa, reszty kuchenka nie
    wykrywała!!!!!!!!

    Jedziemy kupić kolejne garnki.
    Te już działają.

    Wniosek

    To że magnes łapie się do dna garnka to nie znaczy że będzie nadawał sie do
    kuchenki indukcyjnej.

  • 2. Data: 2012-04-19 14:43:10
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości Dla zaintersowanych.

[...]

    Sam jestem zainteresowany zakupem płyty indukcyjnej i tu pytanie:
    a co z patelnią? Czy da się smażyć jak na "dużym ogniu"?

  • 3. Data: 2012-04-19 16:33:31
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-04-19 12:57, s...@g...com pisze:
    > Dla zaintersowanych.
    > Sprawdziłem garnki magnesem - łapie się dna.
    Co ma piernik do wiatraka?
    Tak to jest, jak się nie uważało na lekcjach fizyki.
    TEST z magnesem - to jakiś dowcip?
    Jacek

  • 4. Data: 2012-04-19 16:42:46
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 kwietnia 2012 16:33:31 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Co ma piernik do wiatraka?
    > Tak to jest, jak si� nie uwa�a�o na lekcjach fizyki.
    > TEST z magnesem - to jakiďż˝ dowcip?
    > Jacek

    Test magnesem nie jest dowcipem, taki test podają w instrukcjach kuchenek.
    Faktem jest że jeśli magnes nie "łapie" to z całą pewnością garnek nie będzie
    działał.

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2012-04-19 20:39:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-04-19 16:42, ZbyszekZ wrote:
    > Faktem jest że jeśli magnes nie "łapie" to z całą pewnością garnek nie będzie
    działał.

    A dlaczego? Prądy wirowe nie płyną w aluminium?

  • 6. Data: 2012-04-20 08:33:05
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał

    Witam.

    >Test magnesem nie jest dowcipem, taki test podają w instrukcjach kuchenek.
    >Faktem jest że jeśli magnes nie "łapie" to z całą pewnością garnek nie
    >będzie działał.

    Bzdury.

    I w sumie to nawet nie szkoda mi ludzi
    ktorzy kupuja garnki uzywajac magnesu.

    Adams

  • 7. Data: 2012-04-20 09:16:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 kwietnia 2012 08:33:05 UTC+2 użytkownik Adams napisał:

    > Bzdury.
    >
    > I w sumie to nawet nie szkoda mi ludzi
    > ktorzy kupuja garnki uzywajac magnesu.

    Czemu od razu tak ostro.
    Skąd ludziska maja znać zasade działania płyt indukcyjnych?
    W instrukcjach pisze o sprrawdzeniu magnmesem to tak sprawdzają
    Co tu ich za to winić.

  • 8. Data: 2012-04-20 12:58:31
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Czemu od razu tak ostro.
    Skąd ludziska maja znać zasade działania płyt indukcyjnych?
    W instrukcjach pisze o sprrawdzeniu magnmesem to tak sprawdzają
    Co tu ich za to winić.

    Ja tam zawsze szukam na garnku co napisane. Mi aluminiowe na płycie nie
    działają

  • 9. Data: 2012-04-20 13:25:47
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Henryem napisał:
    > Sam jestem zainteresowany zakupem płyty indukcyjnej i tu pytanie:
    > a co z patelnią? Czy da się smażyć jak na "dużym ogniu"?

    Da się... bez problemu.

    pozdr
    Robert G.

  • 10. Data: 2012-04-20 13:52:36