  • 1. Data: 2018-08-23 14:34:56
    Temat: Re: NTG Google maps po roku
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 14:06:59 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > Czy uczestnicy zauważyli jakieś zmiany na plus w porównaniu do
    > zeszłego roku?
    > Ja nie zauważyłem żadnej poprawy. Nawigacja czasami jest głupia
    > jak but. Niektóre drogi nieaktualizowane od roku a proponowane
    > trasy potrafią być kilkadziesiąt kilometrów dłuższe by
    > zaoszczędzić dwie minuty. Moim kolejnym ciekawym doświadczeniem
    > była jazda z Chochołowa do Zakopanego przez szczyt
    > Gubałówki.
    > No i pytanie, czy macie doświadczenia z lepszymi nawigacjami?
    > Ciągle analizowanie trasy w czasie jazdy bywa irytujące.

    Niedziela godziny popołudniowe. Powrót z Gdańska w kierunku Koszalina.
    Znam te tereny ale z ciekawości GM włączyłem- uparcie kierował mnie na obwodnice
    Trójmiasta.
    Nie mam pojęcia czemu skoro w niedzielne popołudnie trasa przez Trójmiasto puściutka
    a ten mnie uparcie na obwodnice. Żona z ciekawości Waze włączyła i tez uparcie na
    obwodnice próbowalo skierować
    Myślę ze to Waze mapy z GM bierze więc
    GM ze zjazdu na obwodnice odpuścił dopiero przed Chylonią
    Dalej bodajże w Rumi lub w Redzie jest takie miejsce gdzie droga prościutka żadnego
    skrzyżowania a GM od lat już chyba tam krzyczy "skręć w prawo". A skręcić nie ma
    gdzie.

    https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.mis
    c.samochody/shwXp1G77cI%5B1-25%5D

    https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.mis
    c.samochody/x-DD7Lh6VDA%5B1-25%5D

    Tu masz wątki o nawigacjach.
    Generalnie jak nie masz to zasubskrybuj pl.misc.samochody tam co jakiś czas obszerne
    watki o nawigacjach bywają.

  • 2. Data: 2018-08-23 15:18:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.08.2018 14:34, Kris pisze:

    > Generalnie jak nie masz to zasubskrybuj pl.misc.samochody

    Tam są tacy fachowcy od nawigacji, jak tu od pieczenia chleba.
    Przez litość nie wspomnę przy tym o Tobie jako "fachowcu" od
    budowania.

  • 3. Data: 2018-08-23 15:36:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 15:18:26 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Tam są tacy fachowcy od nawigacji, jak tu od pieczenia chleba.
    > Przez litość nie wspomnę przy tym o Tobie jako "fachowcu" od
    > budowania.

    Coś w domu nie tak?
    W życiu coś nie wychodzi?
    Czy po prostu się napiłeś czegoś niewiadomego pochodzenia?