  • 1. Data: 2018-08-23 14:58:01
    Temat: Re: NTG Google maps po roku
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.08.2018 14:08, Maniek4 pisze:

    > No i pytanie, czy macie doświadczenia z lepszymi nawigacjami?

    Tak, mamy i nie narzekamy. Ty też przestaniesz jęczeć NTG-icznie,
    gdy kupisz i zainstalujesz sobie porządną nawigację, aktualizowaną
    cztery razy w roku, a googlową darmochę zostawisz gimbazie.
    Uprzedzając Twoje pytanie - jaka porządna? Na my-navia.pl znajdziesz
    wyczerpującą odpowiedź, ja Ci tylko powiem, że mam AutoMapę i jak
    powiedziałem, nie narzekam pod Gubałówką, czy pod inną Gęsią Szyją.

  • 2. Data: 2018-08-23 15:53:59
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 23.08.2018 o 14:58, collie pisze:

> [...]
    > wyczerpującą odpowiedź, ja Ci tylko powiem, że mam AutoMapę i jak
    > powiedziałem, nie narzekam pod Gubałówką, czy pod inną Gęsią Szyją.

    Na Polskę swego czasu AutoMapa była naprawdę najlepsza. Też miewała
    swoje za uszami, ale w porównaniu do reszty, to było cudo. Ale to było
    za czasów Automapy na Windows Mobile. Potem weszła wersja na Androida,
    której nie wiedzieć czemu przerobili cały interfejs, a do tego chyba
    zmienili algorytmy, bo równolegle uruchomiona AM na Windowsa i AM na
    Androida pokazywały zwykle totalnie różne trasy, przy tych samych
    opcjach ustawionych.
    Na tamten czas (początki wersji Androidowej), to ta Androidowa AutoMapa
    była kiepska. Jak jest teraz, bo już wypadłem z obiegu w tej kwestii. A
    potem te pojedyncze razy, które mi nawigacja jest potrzebna, to po
    prostu jadę na GM mimo, że idealne nie są na pewno.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 3. Data: 2018-08-23 16:55:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.08.2018 15:53, Kżyho pisze:

> [...]
    > uruchomiona AM na Windowsa i AM na Androida pokazywały zwykle totalnie różne
    > trasy, przy tych samych opcjach ustawionych.

    W dalszym ciągu jest przepaść między wersją AutoMapy na WM i na Androida.
    Nawet nie trzeba testować w praktyce tych wersji, by zobaczyć różnicę,
    wystarczy spojrzeć na objętość plików instalacyjnych ostatniej wersji
    AutoMapy na Polskę: na WM ma 565 MB, a na Androida - 261 MB. Jeśli więc
    używać AutoMapy, to tylko w urządzeniu nawigacyjnym, popularnie nazywanym
    dżipiesem, a nie w smartfonie. I to w urządzeniu z niesłabym procesorem
    i z niemałą pamięcią RAM, bo niestety AM ma coraz większe wymagania pod
    tym względem. Tak jest zresztą ze wszystkimi współczesnymi komercyjnymi
    programami nawigacyjnymi.

  • 4. Data: 2018-08-23 20:03:29
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.08.2018 19:42, Maniek4 pisze:

    > Z Gęsią nie ma problemu. Nie da się na nią wjechać samochodem,
    > natomiast przejazd Gubałówką jest średnio sensowny z uwagi na
    > procenty nachylenia. Ciekawe czy AM nie robi takich
    > baboli?

    Takich nie - u mnie przynajmniej, ale na wspomnianym forum
    www.my-navia.pl użyszkodnicy AM podają przykłady baboli.
    Można powiedzieć, że ogólnie rzecz biorąc, AutoMapa jest
    dobra, ale nie beznadziejna. ;)