eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNTG Są normalni usługodawcy › Re: NTG Są normalni usługodawcy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: <Ghost>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <e...@g...com>
    <e...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Subject: Re: NTG Są normalni usługodawcy
    Date: Sun, 3 Nov 2019 08:32:01 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 29
    Message-ID: <5dbe8274$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.29.220.141
    X-Trace: 1572766324 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 556 83.29.220.141:61357
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:557240
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...

    On Sat, 2 Nov 2019 13:00:18 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    >> Podał mi czego mam szukać i znalazłem(konkretny producent ze
    >> średniej półki jakiego mi zasugerował właści
    >> ciel warsztatu) za 150zł via net
    >> Zamówiłem, na drugi dzień była w paczkomacie, trzeciego
    >> dnia odebrałem sprawne auto.
    >> Można uczciwie?

    >Można, natomiast Łysy z m4k zwraca uwagę, że kupowanie samemu części i
    >dawanie jej warsztatowi czasami jest pułapką:

    >https://youtu.be/XT1OhlXIQHc?t=5m43s

    >W skrócie, często się zdarza, że nowa część może być uszkodzona lub
    >zwyczajnie nie pasować. Gdy tą część sprowadza warsztat to załatwia ten
    >problem w tle bez udziału klienta, jeśli klient - to nie dość, że klient
    >musi sam bujać się z reklamacją ale też musi płacić za extra roboczogodzinę
    >montażu wymienionej reklamowanej części.

    Co w przypadku kotla nie ma zastosowania. Uslugodawca mowi, polecam w tym
    miejscu ten i ten, moge go dostarczyc za tyle i tyle, chyba, ze pan ma swoje
    zrodlo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1