  • Data: 2019-11-03 21:10:24
    Temat: Re: NTG Są normalni usługodawcy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-03 o 11:42, abomito pisze:
    > (...)
    > Zrobiłem 1400 kilometrów po to, że wszystkie części i warsztat mam 50
    > kilometrów ode mnie.
    > Pozdro.abomito
    > P.S. internet wtedy nie dzialał...

    Trochę inaczej, ale podobnie:
    Jeszcze jakieś 20 lat temu u mnie w rodzinnym mieście był nieduży sklep
    samochodowy - na parterze domu mieszkalnego. Właścicielami było dwóch
    facetów w średnim wieku.
    W większości już wtedy w innych sklepach albo większych sieciach
    zaczynało się od numeru VIN.
    Natomiast u nich wystarczyło powiedzieć co się chce i do czego i z
    reguły było, przynajmniej do popularniejszych marek i modeli.

    Ponadto było tak:
    - Panie, potrzebuję sworznie zawiasów do drzwi malucha
    - Nie kupuj pan tych sworzni, kosztują 80 zł. i szybko się wyrobią.
    Sprzedam panu trzonki zaworów od (to nazwa) za 17 zł. Ten sam wymiar a
    wytrzymają wieczność.
    (nie chodzi o cenę, tylko różnicę)

    Albo tak:
    - potrzebuję pompę sprzęgła do bmw jakieś-tam.
    - nie kupuj pan tej pompy, weź pan do lanosa. Bmw jest plastikowa, za
    trzy lata będzie pan wymieniał ponownie. Lanosa jest metalowa, starczy
    co najmniej na 10 lat, 1/3 ceny bmw. Tylko trzeba dodatkowy otwór fi 5
    wykonać.

    Mieli wszystko w głowie, również z "dziwnymi" zamiennikami.
    Coraz mniej takich sklepów, coraz mniej takich ludzi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam