  • Data: 2010-04-14 23:14:41
    Temat: Re: Najbardziej irytująca wada budowlańców
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Kwi, 00:04, wolim <w...@i...pl> wrote:
    > A najbardziej mnie rozbawia jak piszę maila, rozpisuję się w szegółach
    > poczynając od wymiarów, materiału, na odległości do transportu
    > kończąc, na co dostaję odpowiedź "w sprawie oferty proszę o kontakt
    > telefoniczny".
    >
    > I na domiar złego, wszystkie adresy mailowe mam przecież ze stron
    > internetowych, albo ogłoszeń w internecie (allegro, itp.).
    >
    > Czy to jest tak, że Panowie budowlańcy nie mają czasu na odbieranie
    > maili, bo ciągle są w terenie i osiągnąć ich można jedynie via
    > telefonia komórkowa? :D

    Co cie dziwi? Ze ludzie zyja nadal w realu? :)
    Ja tez kiedys sadzilem ze wszyscy siedza w internecie bo to takie
    wygodne i szybkie. Ale prawda jest taka ze najszaybciej sie zalatwia
    sprawy przez telefon a najskuteczniej geba w gebe.

    Kiedys sadzono ze internet to rewolucja i zmieni nasze zycie ogromnie.
    A tu klops. Internet to inny kanal podobny do telefonu czasem lepszy
    (grafika, hiperlinki), czasem gorszy (bo trzeba pisac na tej
    bezsensownie ulozonej klawiaturze, zamiast powiedziec jak
    czlowiekowi)

    I szczerze piszac wole zeby budowlance znali sie na robocie i nie
    siedzieli na kompach zbyt czesto...

    --
    Lukasz Sczygiel