    From: Zbylut <Z...@N...zzz>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Najbardziej irytująca wada budowlańców
    Date: Fri, 16 Apr 2010 15:07:08 +0000 (UTC)

    Jackare zapodal(a):

    > W moim przypadku jako właściciela firmy usługowej internet jest tak
    > marginalnym źródłem jako kanał generujący bezpośrednie przychody, że w tym
    > aspekcie mogłoby go nie być wcale.

    poprzez 'internet' masz na myśli kontakt mailowy? Bo ja jak szukałem hydraulika
    to wyszukałem go poprzez internet - ale zadzwoniłem, bo sprawa była pilna,
    zresztą sam też uważam, że budowlańcy 'nie odpisują'. Od strony usługodawcy -
    internet się nie przydał w moim przypadku, a jednak gdyby nie miał www to
    bym do niego nie zadzwonił.

    W przypadku handlu też kiedyś wydawało się, że kupić to tylko widząc na żywo
    i móc wziąć do ręki. Dziś już wiemy, że jest inaczej. W usługach może być
    trudniej bo czasem rzeczywiście trzeba zobaczyć by móc wycenić, ale dla mnie
    komunikacja przez gg nie różni się niczym od komunikacji przez telefon (w
    sensie efektu). Wiele rzeczy kupiłem zamawiając przez gg, włączając w to
    artykuły remontowe typu zlewy czy szafki.

    --
    pozdrawiam, Zbylut