  • 61. Data: 2022-01-28 22:54:45
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 28 stycznia 2022 o 22:28:27 UTC+1 Zenek Kapelinder napisał(a):

    > A tutaj masz z innego artykułu opartego o stan sprzed pół roku.
    > "Z tego wynika, że nie dość, że nie możemy raczej liczyć na to, że system system
    emerytalny nas utrzyma, to nie wygląda też, żeby np. kupowanie mieszkania w celu
    zapewnienia sobie utrzymania z wynajmu na starość było dobrym pomysłem. Mieszkań jest
    15,2 mln, wciąż ich przybywa, a liczba ludności będzie się kurczyć dość gwałtownie -
    o 30 proc. na jedno pokolenie (20-25 lat). No chyba, że nastąpi jakiś przełom i
    rodzicielstwo znowu zrobi się "trendy"." Zrodlo
    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/niepokojac
    e-dane-spisu-powszechnego-to-grozne-dla-gospodarki-i
    -emerytur/fmtw41n
    > A tutaj jeszcze inny artykuł
    > https://mojafirma.infor.pl/nieruchomosci/wiadomosci/
    5297101,Ilu-Polakow-mieszka-w-domach-jednorodzinnych
    -a-ilu-w-blokach.html
    > W połączeniu z innymi informacjami podawanymi przez gus powstaje takie coś
    > W Polsce żyje ok 38 milionów ludzi. W Polsce jest ok 15 milionów mieszkań i niecałe
    7 milionów domków jednorodzinnych. W domkach żyje ok 55% piersi w Polsce. Co oznacza
    ze w mieszkaniach żyje 45% ludzi w Polsce.
    Ciąg dalszy.
    Czyli 17 milionów ludzi żyje w 15 milionach mieszkań. Daje to średnie zagęszczenie
    1,3 człowieka na mieszkanie. Wygląda nieprawdopodobnie ale matematyki nie da się
    oszukać. W domkach też szału nie ma bo z przeliczenia wychodzi że średnio w domku
    żyją trzy osoby. Przez wiele lat w Polsce umierało ok 300 tysięcy ludzi rocznie. W
    zeszłym umarło ponad 500 tysięcy. Jeśli średni wiek w jaki ludzie umierali wynosił ok
    72 lata to znaczy że covid ich zabił tylko coś innego spowodowało że umarli. Jak
    sądzisz jakie są powody śmierci starych ludzi. Jeśli doszedłeś do wniosku że umarli
    że starości to powinieneś wiedzieć że w przeciągu dwóch trzech lat dojdziemy do ok
    750 tysięcy zgonów rocznie i taka ilość utrzyma się przez kilkanaście lat. Dalej
    uważasz że najem będzie opłacalny? Zwłaszcza że w Polsce w tej chwili trochę ponad
    80% ludzi mieszka we własnych mieszkaniach a niecałe 20% wynajmuje. Jeśli za dwa lata
    wszystkie kupione w ramach owczego pędu nieruchomości wejdą na rynek to stosunek
    posiadaczy do wynajmujących może być 85:15 i do tego np. 8 milionów pustych mieszkań
    i domów.

  • 62. Data: 2022-01-28 23:00:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 28 stycznia 2022 o 22:39:10 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie napisał co się stanie z 18 milionami
    >
    > Ale będzie jak w Japonii, będą stały miliony pustych domów, mieszkan po zmarłych,
    bo to grzech i obciach mieszkać po zmarłym, gdy przyczyną zgonu było to mieszkanie
    czy dom, w w nim rakotwórcza chemia, toksyny, skażona woda, toksyczne materiały użyte
    do budowy, promieniotwórcze, czy radon wydobywający się z piwnicy, czy ukryte grzyby,
    plesnie,
    Nie możesz bezduszna maszyno iść w pizdu na jakiś amerykański portal czy grupę
    dyskusyjna. Na przyszłość zapamiętaj że Polska i Japonia to inne kręgi kulturowe. I
    że nie da się wprost przenieść obyczajów pomiędzy tymi dwoma krajami.

  • 63. Data: 2022-01-28 23:06:40
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 28 January 2022 at 22:54:47 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    posiadaczy do wynajmujących może być 85:15 i do tego np. 8 milionów pustych mieszkań
    Europka się pustoszy w oczekiwaniu na Azjatów
    Taka jest agenda brókselska.

    Azjaci są mlodzi, zdrowi, czyli nie chorują, nie [pobieraja emerytury, czyli są tansi
    do utrzymania niż emeryci, których jest 100 milionów i nowych przybywa co roku , a
    dodatkowo pracowici

    Czyli agenda brókselki na dzisiaj to eutanazja seniorów, aby ich mieszkania i domu
    zaoferować Azjatom.

    Dla Brókselki zaraza, to manna z nieba i rozwiązanie problemu za starej Europy

    Dawniej długowiecznośc to był cel panstwowości, ONZ
    a dzisiaj celem jest krótkowieczność, cczyli do 60 max. 65 roku, a potem prosto do
    nieba

    Za 5 lat Brókselka zlikwiduje emerytury i wprowadzi model japonski, czyli praca do
    końca życia, czyl;i 80-letnie robotniki w fabrykach, co by się w domach nie nudzili.

  • 64. Data: 2022-01-29 00:58:36
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 28.01.2022 o 23:00, Zenek Kapelinder napisał:

    > Nie możesz bezduszna maszyno iść w pizdu na jakiś amerykański portal czy grupę
    dyskusyjna.

    Przyganiał kocioł garnkowi... Na dodatek ten bot zainstalowany
    w pożydowskiej ruderze na Bałutach funkcjonuje z prymitywnym
    algorytmem językowym, kaleczącym polską gramatykę i ortografię.
    Tu na przykład nie rozróżnia także zdań pytających i oznajmujących.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    https://mistrzowie.org/627765

  • 65. Data: 2022-01-29 01:27:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 29 stycznia 2022 o 00:58:42 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    Dlaczego nie dałes zdjęcia żony? Wywoływało bardzo miłe skojarzenia ze każdy ma
    lepiej niż ty. Jak bym miał wybierać ciepłe łóżko z twoją żoną i zatęchłą suterene
    bez wody i ogrzewania w kamienicy na Bałutach to bym wybrał suterene. Wjechałem ci na
    ambicje i poprawiłeś budowę zdań. Już jest lepiej. Jako prostak nie możesz używać
    zdań złożonych.

  • 66. Data: 2022-01-29 11:12:36
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-28 o 23:00, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:
    > piątek, 28 stycznia 2022 o 22:39:10 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
    /.../
> [...]
    plesnie,
    > Nie możesz bezduszna maszyno iść w pizdu /.../

    brawo zenusiu! brawo! no kris, myjk i inne janusze!
    dołaczyć do ujadania! wasz idol kogutek wzywa!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 67. Data: 2022-01-29 11:12:51
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-29 o 01:27, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:

  • 68. Data: 2022-01-29 11:13:01
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-28 o 22:54, KANALIA* Zenek Kapelinder BEŁKOCZE:

    /bełkot psychopaty - ciach/

  • 69. Data: 2022-01-29 12:02:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 28 Jan 2022 21:21:49 +0100, w <61f45062$0$559$65785112@news.neostrada.pl>,
    Pete <n...@n...com> napisał(-a):

> [...]
    > nieruchomości.
    >
    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ceny-ofertowe-wynaj
    mu-mieszkan-styczen-2022-Raport-Bankier-p

    Zawsze wzrost ceny + zysk z najmu dawał godziwy zarobek, ale Zenuś uważa że
    nagle stanie się inaczej.

  • 70. Data: 2022-01-29 12:44:28
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 29.01.2022 o 01:27, Zenek Kapelinder napisał:

    > Jak bym miał wybierać ciepłe łóżko z twoją żoną i zatęchłą suterene bez wody i
    ogrzewania w kamienicy na Bałutach to bym wybrał suterene.

    Już wybrałeś - vide stopka.