  • 21. Data: 2021-07-05 15:11:41
    Temat: Re: Najm okazjonalny
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 5 lipca 2021 o 14:10:47 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    w przypadku gdy ktoś nie płaci ustalonego czynszu i nie chce się wyprowadzić. Chodzi
    o przepisy na podstawie których można w rozsądnym czasie np. dwóch tygodni od
    podjęcia decyzji o rozwiązaniu umowy bo najemca nie płaci np. trzy miesiące i zjadł
    kaucje wyprowadzić takiego lokatora. Potrzebne będą jeszcze działające przepisy na
    podstawie których wyprowadzony ureguluje zaległe rachunki, w równie rozsądnym czasie
    jak wyprowadzka.

    > tak, pytałeś co zrobić, aby w socjalizmie ustrzec się nieuczciwości
    > nierobów. Legalnie nie zrobisz nic, taki system.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lukasz
    Kłamiesz. Nie pytałem o socjalizm.

  • 22. Data: 2021-07-05 15:33:40
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    podstawie których wyprowadzony ureguluje zaległe rachunki, w równie rozsądnym czasie

    Nie kłamię, to ty się z choinki urwałeś. Przepisy w socjalistycznym
    kraju nie są po to, żeby chronić przedsiębiorczych (a jeżeli są, to
    tylko pozostałość po kapitaliźmie, w Polsce akurat tego znacznie mniej -
    ot choćby zadłużanie mieszkania poprzez niepłacenie rachunków - idea nie
    zrozumiała w cywilizowanych krajach)

    Lukasz

  • 23. Data: 2021-07-05 15:59:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 5 lipca 2021 o 15:33:43 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > tylko pozostałość po kapitaliźmie, w Polsce akurat tego znacznie mniej -
    > ot choćby zadłużanie mieszkania poprzez niepłacenie rachunków - idea nie

    Oczywiście że kłamiesz bo nie pytałem o socjalizm. Twoja interpretacja nie ma nic do
    pytania jakie zadałem.