    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 14 Jan 2023 07:12:15 -0800 (PST)
    Subject: Re: Najtrudniejszy pierwszy krok. Taka piosenka byla
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 14 stycznia 2023 o 13:41:10 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    -w-2023-roku-Nieznaczne-spadki-cen-mieszkan-i-drogi-
    najem-8469863.html
    wtórny. To mieszkania z puli 2 milionów pustych mieszkań w Polsce. Ceny od 5 do 6,5
    tysiąca za metr. Obstawiam że do negocjacji ta cena a nie niemożliwe do zrealizowania
    marzenie sprzedającego. W artykule kilka ogłoszeń o sprzedazy nowych mieszkań. W
    jednym cena nowego 7600 za metr. W innym 8200. Czyżby się zaczynało?

    głównym składnikiem kryzysów wszelakich walczy się stopami procentowymi.

    nie mowi. W Polsce według różnych źródeł marnuje się sporo żywności. Najczęściej
    pojawia się 150 kg rocznie na osobę. Wystarczy żeby ilość marnowanej żywności spadła
    o połowę i producenci i handel srają pod siebie bo im sprzedaż spada. To zaczynają
    się obniżki cen, promocje itd.
> [...]
    > będzie zostawało na marnowanie żarcia, wyjazdy zagraniczne itd. Wszyscy
    > dostarczający wszystkie dobra a nie tylko podstawowe zaczynają mieć
    > problem ze sprzedażą. Im tez spadają dochody. W skrajnym przypadku
    > dochodzi do deflacji.
    > oczywiście, w ten sposób ściąga się pieniądze z rynku. Z drugiej strony
    > rząd zapożycza się w naszym imieniu żeby pokrywać programy socjalne,
    > więc kreuje więcej pieniądza. I tak w kółko, więcej dadzą, jeszcze
    > więcej zabiorą, ale idioci będą się cieszyć że dostają coś za darmo...

    Napisałeś o cenach w funtach. Opisujesz sytuację z Anglii czy z Polski? Bo jak z
    Anglii to ma się ona do polskiej jak bat do dupy. Znaczy się że nie chuja nie pasuje.
    Prosty przykład. W linku dane demograficzne dla Anglii. Wskazują one że w Anglii ceny
    nieruchomości nie będą spadały
    https://www.populationpyramid.net/pl/wielka-brytania
    /2100/
    W następnym linku dane demograficzne dla polski
    https://www.populationpyramid.net/pl/polska/2023/
    Kolejno demografia polski po wojnie
    https://n-22-3.dcs.redcdn.pl/file/o2/tvn/web-content
    /m/orig/p121/i/15d185eaa7c954e77f5343d941e25fbd/0a20
    2a68-49c9-4f21-ba4c-44df0aedfbce.jpg
    I demografia Anglii po wojnie
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6a/
    United-Kingdom-demography.png
    Ciekawe czy zauważysz że głupotą jest porównywanie rynku nieruchomości , budowa
    nowych rynek wtórny najem, w Polsce i Anglii.