    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 16 Jan 2023 05:58:54 -0800 (PST)
    <3...@g...com>
    <tq38rh$2mo5s$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Najtrudniejszy pierwszy krok. Taka piosenka byla
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 16 stycznia 2023 o 11:28:03 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    żyją obchodzi sytuacja mieszkaniowa Anglików? Sram na ich landlordow i to co mogą
    zrobić. Nie wiem co robisz w Anglii i nie chce wiedzieć. Ale z tego co piszesz i jak
    to interpretujesz otaczającą rzeczywistość wychodzi mi że raczej są to prace fizyczne
    nie wymagając zbytniego angażowania mózgu. Dostałeś dwa najważniejsze wykresy
    opisujące w przyszłości demografię. A ty jak ten kolchoźnik co go w ZSRR w nagrodę do
    zoo zabrali i pokazali żyrafę. Kolchoźnik patrzy na żyrafę i mówi "Towarzysze takich
    zwierząt nie ma".
    > a ja mam w dupie demografię czy dwa wykresy, gdy na ceny nieruchomości
    > wpływa wiele innych czynników. Ale ty tego nie potrafisz zrozumieć. Nie
    > chcesz nawet zrozumieć tego, że robią cię w chuja na każdym kroku, a ty
    > im za to dziękujesz. W sumie nie ma co się dziwić - koguty mają małe mózgi
    To dawaj te inne czynniki jeśli uważasz że demografia to za mało. Włączyłem przed
    chwilą wiadomości i nie jeden a kilka artykułów o taniejących mieszkaniach, zapaści w
    nowo budowanych i złej sytuacji na rynku najmu. I że w tym roku stanieją o 15% co
    według mnie jest bardzo życzeniowe. W przypadku kupowania winne są banki bo nie chcą
    dawać kredytów hipotecznych bo ludzie za mało zarabiają. Jak stanieją mieszkania tak
    ze dwa pokoje na rynku wtórnym będą kosztowały 100 tysięcy to w cudowny sposób
    zdolność kredytową powróci. W innym artykule że ci co mają do wynajęcia zaczynają
    robić bokami bo za pieniądze jakie by chcieli otrzymywać nie można znaleźć klienta.
    A jak się znajdzie to placi dwa miesiące i potem przestaje. Kiedy problem z pozbyciem
    się go, a płacić za ogrzewanie kto płacić musi właściciel z własnej kieszeni
    obciążonej dużym kredytem. Bo go w chuja zrobili jak kupował mieszkanie i twierdzili
    że nieruchomości tylko drożeć mogą. Może i koguty mają małe mózgi ale za to bardzo
    pomarszczone. Ty masz wielki mózg ale gladki jak kulka od łożyska.