    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 16 Jan 2023 11:23:40 -0800 (PST)
    <3...@g...com>
    <tq38rh$2mo5s$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <tq42fe$2qdbq$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Najtrudniejszy pierwszy krok. Taka piosenka byla
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 16 stycznia 2023 o 18:45:19 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    nie żyją obchodzi sytuacja mieszkaniowa Anglików? Sram na ich landlordow i to co mogą
    zrobić. Nie wiem co robisz w Anglii i nie chce wiedzieć. Ale z tego co piszesz i jak
    to interpretujesz otaczającą rzeczywistość wychodzi mi że raczej są to prace fizyczne
    nie wymagając zbytniego angażowania mózgu. Dostałeś dwa najważniejsze wykresy
    opisujące w przyszłości demografię. A ty jak ten kolchoźnik co go w ZSRR w nagrodę do
    zoo zabrali i pokazali żyrafę. Kolchoźnik patrzy na żyrafę i mówi "Towarzysze takich
    zwierząt nie ma".
> [...]
    > Kolejne pytanie to czy wyludnią się rudery na zadupiach, czy mieszkania
    > w mieście.
    > Włączyłem przed chwilą wiadomości i nie jeden a kilka artykułów o
    > taniejących mieszkaniach, zapaści w nowo budowanych i złej sytuacji na
    > rynku najmu. I że w tym roku stanieją o 15% co według mnie jest bardzo
    > życzeniowe.
    > nie trzeba mieć tv żeby to wywnioskować, po wzrostach muszą być spadki,
    > szczególnie że to były mocne kilkuletnie wzrosty, więc powrót do cen
    > sprzed kilku lat niebyłby niczym szczególnym, a na pewno nie powiązanym

    Możesz przestać pierdolić o jakiś landlordach. Temat jest o mieszkaniach w Polsce.
    Dawaj te inne czynniki niż demografia dla Polski.