    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Naświetlacz/reflektor halogen vs. LED
    Date: Mon, 06 Jul 2015 12:36:16 +0200

    W dniu 2015-07-06 o 12:34, Adam Sz. pisze:

    > Sam sie chetnie dowiem. Standardowy zarnik 500W daje do 10 tys lumenow, wiec
    > swiecic tak samo toto na pewno nie bedzie. Ale jeszcze dochodzi kwestia
    > barwy swiatla, ktora pewnie tez ma wplyw na to jak oko "to zobaczy" :)

    Ja zazwyczaj właśnie patrzę po lumenach. Więc jeżeli mówisz, że halogen
    daje ich 10 tys. to nie ma o czym mówić. Halogen, jak zazwyczaj, będzie
    jednak lepszy ;)

    Te LEDowe co patrzyłem to barwą zimną białą świecą ponoć. To też mi
    swoją drogą średnio odpowiada, bo wolę ciepłą.
    Są też takie 150 W LEDy i nawet chyba więcej, ale one kosztują już
    jakieś chore pieniądze po 300-500 zł za lampę.

    Pzdr
    --
    /__/_* /