    From: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Niedroga kosiarka do sporadycznego koszenia.
    Date: Mon, 10 Apr 2017 01:03:42 +0200

    Kupiliśmy kosiarkę FloraBest w Lidlu, silnik komutatorowy 1800W (wymiar
    odkurzacz x 2, uzwojenia miedziane, przekładnia na pasek zębaty), nie do
    zamordowania!
    Ostatnio kosztowała bodajże z 375.- PLN, występuje w sklepach parę razy w
    ciągu roku i leży dość długo...
    Pozdrowienia

    Witajcie.

    Taki temat: potrzebna będzie w rodzinie kosiarka elektryczna do
    sporadycznego koszenia ok 300 do 500 m2.
    A że sporadycznego, to pewnie coś w granicach 2kW - żeby byle mlecz nie
    zatrzymał silnika.
    Sporadycznie = jak się przypomni ;) lub jak ktoś podjedzie - czyli ok.
    raz na 2 do 4 tygodni.

    Nie siedzę w temacie.
    Trochę się rozejrzałem. Znalazłem np. NAC LE18-40-PB-S

    Podchodzę do tematu pragmatycznie: ma działać, ma być dojście do części
    zapasowych. To, co zauważyłem: są szczotki do silników za kilka zł, a
    noże w cenie, jak szczotki do innych kosiarek. A poza tym cały wybór
    innych części.

    Zna ktoś / ktoś widział sprzęt firmy NAC?

    Kolejne pytanie:
    Warto dopłacić do wersji z indukcyjnym silnikiem? Np. NAC LE16-38-PI-J
    Nieco słabszy silnik, ale może zrekompensuje to mniejszy nóż.

    Wolę nawet zrobić zrzutę w rodzinie, ale kupić coś w miarę porządnego,
    jednak tańszego niż np. Viking. Górna granica - ok. 400 zł.

    A może jakaś inna firma?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam