    From: Ariusz <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No i ktoś już podchwycił pomysł.
    Date: Wed, 18 Jan 2012 13:00:01 +0100

    W dniu 2012-01-18 12:44, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "Ariusz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niczego nie kumacie. Nie chodzi tu o datę artykułu, lecz o sam fakt że
    > kiedyś na grupie była dyskusja o pralkach podłączanych do ciepłej wody.
    > Coraz więcej osób zaczęło myśleć o takim podłączeniu, wiele osób
    > samodzielnie przerabiało pralki na dwa węże.
    > To że 30 lat temu nawet CCCP produkowało takie pralki nie jest istotne
    > jako tako.
    > Chodzi mi o podchwycenie w sensie marketingowym na zasadzie "patrzcie
    > kolektorowcy, mamy dla was pralkę"

    > Tu jest mowa też o tej pralce oraz o płukaniu w zimnej wodzie.
> [...]
    nt_start=show&cmn_id=1137

    > Bajdurzysz.

    Trzeba było zacząć od tej ulotki, a nie od jakiegoś szczątkowego opisu
    bo, to że ty złożyłeś od razu, iż ta pralka podłączana była dwoma wężami
    nie wynikało z poprzedniego tekstu. Dopiero na tej ulotce pisze
    wyraźnie. Więc ja nie bajdurzyłem, a jedynie miałem wątpliwość.

    Ten tekst zakładam, że jest prawdziwy - choć zdarzyło mi się kupić
    piekarnik wg producenta z rożnem, który rożna nie miał bo te owszem było
    ale nie na nasz rynek - no ale zmienia to postać rzeczy.

    Pralka wydaje się być ok dla korzystających z tańszych niż prąd źródeł
    ciepłej wody.

    No i zostawmy element sensacji z 2010 r. - może zbyt szybko wypuścili tą
    pralkę na rynek - dziś z pewnością by inaczej zabrzmiało.

    Ariusz