    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 28 Jun 2016 02:48:10 -0700 (PDT)
    <4...@g...com>
    <f...@g...com>
    <6...@g...com>
    <4...@g...com>
    <d...@g...com>
    <f...@g...com>
    <4...@g...com>
    <nks5eu$ldd$2@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 23:22:38 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    tenże frank rynkowo spokojnie zdrożał zgodnie z popytam na niego.
    poza tym że są w nim tylko denominowane.
    klientem że pożycza złotówki ale spłata będzie wg kursu franka.

    > Co generalnie nie zwalnia z myslenia w czasie podpisywania umowy. To o
    > czym piszesz to kruczki prawne dla sadu, nie majace wplywu na koszt
    > kredytu. Bo nawet gdyby banki tego franca mialy to i tak zdrozal. Banki
    > po prostu postapily nieprofesjonalnie i za to powinny beknac.

    Oczywiście.
    Ale jak sobie zajrzysz np. na interie i zobaczysz jak stabilny był kurs to trudno
    mieć pretensje do ludka że nie założył że stabilny kurs sie tak mocno zmieni.

    Ja kredytu nie bralem więc mnie to obojetne, frankowicze biedni nie są więc też jakoś
    strasznie nie cierpią. Ale fakt jest taki że zostali po prostu precyzyjnie
    wmanewrowani przez cwanych bankowców.

    Czym to sie różni od kupna tombakowych pierścionków na autostradzie? IMHO w sumie
    niczym. No, może tym że po cygana z autostrady jednak policja sie może pofatygować,
    po bankowca nigdy...