eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 6 Jul 2021 08:15:25 -0700 (PDT)
    <9...@g...com>
    <60e2ef33$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <60e36230$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <60e42ff9$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <60e434cd$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <60e463d9$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 lipca 2021 o 16:08:30 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    obciążeniem. Chciałeś zabłysnąć a wyszedłeś na krzyżówkę budzika z uzyszkodnikem.

    nie wsadza się jednocześnie dwóch gwoździ trzymanych w dwóch rekach do dziurek w
    kontakcie.

    Daj przepis. Uratujesz miliardy ludzi od głodu.

    Tym jesteś co jesz. Ty jesz chleb wodny.
    > Zabłyśnij wiedzą i odpowiedz na moje pytanie "W jaki sposób dzieciak
    > miałby być obciążeniem?. Udowodnij, że jesteś istotą rozumną.
    >
    > Nie odpowiadając na to pytanie, udowadniasz, że jesteś zwykłym debilem.
    Przed kim mam zabłysnąć wiedzą? Przed takim palantem jak ty? Milcząca większość wie
    jak dziecko może stać się obciążeniem dla prądu który jest w kontakcie. Ta sama
    milcząca większość jeśli nie wie to może mieć przeczucie że przed taką sytuacją
    różnicowka nie zabezpiecza. Doczytaj w necie jak działa różnicowka i kiedy zadziala
    to też będziesz wiedział. Albo nie będziesz wiedział bo ty zwyczajnie głupi jesteś.