eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <3...@g...com>
    <60e36230$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <60e42ff9$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <60e434cd$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <60e463d9$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 6 Jul 2021 22:38:51 +0200

    obciążeniem. Chciałeś zabłysnąć a wyszedłeś na krzyżówkę budzika z uzyszkodnikem.

    nie wsadza się jednocześnie dwóch gwoździ trzymanych w dwóch rekach do dziurek w
    kontakcie.

    Daj przepis. Uratujesz miliardy ludzi od głodu.

    Tym jesteś co jesz. Ty jesz chleb wodny.

    > Przed kim mam zabłysnąć wiedzą?

    Przed tymi, których tu zdążyłeś w chamski sposób obrazić w jednym zdaniu
    np. kolegą ąćęłńóśźż i Budzikiem.

    Nie wymagam, abyś zabłysnął przede mną, bo ja zawodowo zajmuję się tymi
    tematami, a ty jesteś tylko laikiem. Ale może ci się uda zadziwić ww
    kolegów i udowodnić im, że posiadasz jakąkolwiek wiedzę w tym temacie.

    > Przed takim palantem jak ty?

    Tylko, że ten "palant", przed którym już "zabłysnąłeś", zajmuje się
    m.in. bezpieczeństwem przeciwporażeniowym od ok. 30 lat. Obecnie m.in.
    odpowiada za bezpieczeństwo, a także pomiary ochrony przeciwporażeniowej
    w obiektach, gdzie zwykły elektryk uprawniony do pomiarów ochronnych nie
    ma prawa wstępu, ponieważ poza świadectwami kwalifikacyjnymi grupy
    pierwszej D i E z pomiarami, wymagane są jeszcze uprawnienia UDT.

    Ten palant o którym piszesz odpowiada za życie i zdrowie wielu tysięcy
    ludzi. Być może nawet za twoje, czy też twoich znajomych, a może kogoś z
    twojej rodziny...

    Kim jest debil, który obraża tego palanta i uważa się za kogoś lepszego?

    > Milcząca większość wie jak dziecko może stać się obciążeniem dla prądu który jest w
    kontakcie. Ta sama milcząca większość jeśli nie wie to może mieć przeczucie że przed
    taką sytuacją różnicowka nie zabezpiecza.

    Większość milczy, bo wie, że jesteś kanalią z którą dyskusja jest
    bezsensowną stratą czasu.

    > Doczytaj w necie jak działa różnicowka i kiedy zadziala to też będziesz wiedział.
    Albo nie będziesz wiedział bo ty zwyczajnie głupi jesteś.

    Może ty mi wytłumaczysz? Przyda mi się przy projektowaniu automatyki i
    przy badaniach ochrony przeciwporażeniowej :)

    Oczywiście to była tylko ironia, bo w tych tematach nie jesteś dla mnie
    partnerem do dyskusji.