eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 9 Jul 2021 12:31:21 -0700 (PDT)
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 9 lipca 2021 o 20:00:03 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Jarosław Sokołowski j...@l...waw.pl ...

    > Na które ci nie odpowiedziałem?

    > Własciwie wszyscy na jakich trafiam w roznych programach czy audycjach.
    > Jest jakas wieksza grupa która twierdzi ze jest odwrotnie?

    > O jakim procencie kur mowisz?
    > Bo jednak ogroman wiekszosc to chów przemysłowy.

    > No własnie.
    > To troche tak jakby w rozmowie o wypadkach drogowych powiedziec ze nie
    > mamy z tym problemu bo na twoim ogrodzie jeszcze zadne auto sie nie
    > rozwaliło.

    > Z ciekawości - podważasz wwf czy podane dane?
> [...]
    Na karmieniu świń się nie znam. Internet się na tym jak na wszystkim zna. Na stronie
    wyglądającej że jest dla fachowców znalazłem coś takiego. Cytuję żeby nie był że sam
    wymyśliłem.
    - Przyrosty i zużycie paszy zależy od wielu czynników - od firmy, która żywi, od
    warunków danej fermy, od pory roku. Przyrosty dzienne wychodzą średnio 850 g, to są
    bardzo duże przyrosty. W tej chwili przy dobrej genetyce zużycie paszy waha się u nas
    2,6-2,75 kg/ kg przyrostu - tłumaczy specjalista.
    Wyjaśnisz skąd ci się wzięło 10-12 kilogramów paszy na przyrost jednego kilograma?
    Sprawdziłem ile kosztuje kilogram paszy dla tuczników. Kosztuje ok złotówki. Jeśli
    świnia by zjadała 10 kilogramów. Albo inaczej. Zadanie. Świnia zjada 1000 kilogramów
    paszy i jedzie do do rzeźni.W rzeźni za kilogram tucznika placa rolnikowi 6,70.
    Policz ile dopłaci do hodowli rolnik który sprzeda do rzeźni 100 świń, każda waży 100
    kilogramów. Dla 2,7 kilograma na kilogram nie musisz liczyć bo od razu widać że
    rolnik zarobi. Jesteś tak bezczelny że przechodzi to ludzkie pojęcie. Sądzisz że
    tylko ty masz internet i nikt inny nie jest w stanie sprawdzić czy prawdę piszesz. Po
    raz kolejny zostałeś złapany na kłamstwie. A co do tego że jak napiszesz jak
    oszczędzasz wodę to za trzy dni znowu spytam. Niby skąd to wiesz jak nigdy nie
    napisałeś jak oszczędzasz wodę.