eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <60e8bd87$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <60ea0123$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <60ec8d75$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <9...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 15 Jul 2021 17:24:50 +0200

    > Jeszcze coś. Jak ja coś piszesz to sprawdź bo czasami na idiotę można wyjść jak bez
    sprawdzenia pisać. Suma opadów w Polsce 600 mm w Meksyku 1050. W Meksyku jest
    niewiele mniejsza od średniej sumy opadów w Anglii. Anglia to kraj wyspiarski w
    którym deszcze wpisane są do klimatu jaki tam panuje.

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.