eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <60e8bd87$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <60ea0123$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <60ec8d75$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 15 Jul 2021 17:24:57 +0200

    > Nic nie dokladasz dla dobra planety. Bo niby co to miało by być. Rozumie nie
    jedzenie mięsa ze względów moralnych. Ale tylko moralnych.

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.