eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <c...@g...com>
    <60e8b69e$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <60e925f1$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <60e9fbfa$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <60ea1345$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 15 Jul 2021 17:25:24 +0200

    Myjek Ciebie prostował ale tutaj to przesadziłeś ostro po raz kolejny

    > Nie wymyśliłem chuju osrany historyjki o wodnym chlebie. Napisałeś że do zrobienia
    ciasta do chleba potrzeba 20% mąki i 80% wody. I że to się potem piecze w
    temperaturze 180 stopni i zużywa 1,5kWh prądu. Jedyne co mnie może powstrzymać przed
    odpisywaniem to prawdopodobieństwo że masz rodzinę. I na niej odbijasz swoje życiowe
    porażki. Znałem kiedyś kogoś takiego jak ty. Jak się z nim zgadzać nawet jak kłamał,
    opowiadał pierdoły kto to w ogień by za takiego poszedł. Ale jak tylko zwróciło mu
    się uwage nawet w prostej sprawie to wróg do końca życia. Do tego za według niego
    doznane krzywdy mścił się na żonie i dzieciach. Znał się dokładnie na wszystkim jak
    ty. On był chory na schizofrenię. Ty też jesteś na nią chory.

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.