    From: SJS <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: O pszczołach inaczej
    Date: Mon, 13 Jan 2014 02:53:14 +0100

    > Są ludzie, co w nocy po ciemaku zawsze do lodówki trafią. Kretom w dziurze
    > też oczy są na nic. W ulu ciasno i perspektywa marna, gdyby tam wzrokiem
    > się kierować, to pobłądzić łatwo. One muszą radzić sobie inaczej.

    Tylko, ze nikt nie wie jak

    > A co zrobią, gdy w ulu pojawi się okienko? To znaczy nie dziursko srogie,
    > przez które cugi latają, tylko mały otwór szczelnie zamknięty szybką.
    > Zablindują je tymi swoimi klajstrami, czy zostawia w spokoju i będą sobie
    > przez nie czasem zerkać?
    Wykrywają nieszczelność a nie pojawienie się światła
    Spokojnie przez kilka lat mozna przez szybke je podgladać
    Gdzieś mam zdjęcia nawet

    > Teraz są dostępne małe układy scalone do pomiaru temperatury, które
    > łatwo ustawić w matrycę, połączyć magistralą, wyprowadzić dane nawet
    > jednym przewodem i odtworzyć na zwenątrz geometryczny rozkład temperatury.
    > Ale kamerę z podświetlaniem w podczerwieni też im wrzepić do ula nie jest
    > trudno.
    Przyznam się, że biorę pod uwagę że stosują jakieś wewnętrzne
    oświetlenie ale tak biore to na 10% na powaznie

    > U ludzi bolące miejsca wykrywają bezbłędnie. Te widać miały dodatkowo
    > zacięcie techniczne. Albo były po politechnice, nie po akademii medycznej.
    >
    > Jarek

    Gorzej bo wyczuwają śmierć osoby na dzień, dwa wczesniej
    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.