  • Data: 2014-02-09 15:52:22
    Temat: Re: O pszczołach inaczej
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 09 Feb 2014 12:59:09 +0100, SJS napisał(a):

> [...]
    .htm

    > Żyją dwie rodziny
    > http://youtu.be/lMfHcjUSbKU

    U mnie jeszcze nie wiem, chyba jedna padła, zostałyby mi dwie. Ale zapewne
    przyjdą nowe, same. Mnóstwo rojów u nas się przemieszcza, bo teren
    przepasieczony - czy jak tam się to zwie. Pożytków mało.
    --
    "To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było
    żebrać na ulicach o sprzęt medyczny!