  • Data: 2018-02-13 00:45:59
    Temat: Re: OGRZEWANIA NA PODCZERWIEŃ
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego Ci napisalem ze jak ujmiesz troche ze swojej opowiesci, a jest z czego
    ujac. To ja ujme ze swojej.

    Zenku, w co najmniej kilku kościołach spotykałem ogrzewanie
    promiennikowe. Efekt jest taki, że włącza się przy temperaturze poniżej
    zera, a za chwilę trzeba rozpiąć kurtkę, bo robi się gorąco.

    Tego typu ogrzewanie spotkałem też w jednym zakładzie pracy, w
    laboratorium wytrzymałościowym, jako jedyne. Też skuteczne, ale ono
    działało przez cały dzień, a być może przez całą dobę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam