  • 131. Data: 2016-05-16 23:10:30
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > no swietnie. Tylko ze te wszystkie wydziały itd interpretują prawo jakby w
    konstytucji nie było jeszcze jednego artykułu dotyczacego TK, który zapomniałes
    przytoczyc.

    nie krępuj się przytocz

    > No i trzeba pamietac - te korporacje prawnicze sa stroną w sprawie. I wiedzą ze im
    pis sie tez do dupy dobierze.

    aha. A ci prawnicy z drugiej strony nie są?

    > ale na tym polega problem -spotyka sie dwoch prawników jest mówi jedno, drugi
    drugie, a nikomu nie zalezy na rozwiazaniu sporu.

    Tyle, że jeden sobie gada co mu prezes każe a drugi wypowiada się na
    mocy Konstytucji w imieniu Rzeczypospolitej.

    tak w ogóle to Kempa nie jest prawnikiem mimo tego co sama twierdzi.

    trybunał jest obsadzony przez poprzedni uklad i miał władzę sparaliżować nową władze
    tak by szybko władze odzyskac.

    > zgoda, nie moze rząd wybrany w wyborach miec nad soba władzy wybranej w poprzednich
    wyborach i stosującą celowy sabotaż.

    czy ty rozumiesz co piszesz? Wiesz co to jest trójpodział władzy w
    ogóle? Czy może uważasz, że poprzedni rząd powinien wywalić wszystkich
    sędziów TK wybranych przez PiS?

    odpusci do grudnia gdy rzeplinski odejdzie, a opozycja nie odpusci bo własciwie to
    jedyny powód do protestów.

    > Swiadomie unieczynniaja trybunał. A ze platfusy sie podłożyli to pis ich dyma bez
    mydła.

    PiS dyma obywateli przede wszystkim.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 132. Data: 2016-05-16 23:11:43
    Temat: Re: 200 tysiecy kodowcow
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > policje, dziennikarzy wiadomosci i nawet własne obliczenie. Abo mi sie chciało :)
    policja podsłuchiwała prace w redakcji?
    a konkurencja?

    >Mi wyszło mniej.
    a mi więcej.
    ICMPTZ?
    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 133. Data: 2016-05-16 23:14:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-16 o 22:46, masti pisze:

    > ten kto odmówił wykonania wyroków TK. Podpowiesz mi kto to był?

    Ten oto pan:
    http://www.krytykapolityczna.pl/artykuly/opinie/2016
    0107/piotrowski-trybunal-konstytucyjny
    jest innego zdania.

    > a czemu miałyby mnie interesować?

    Wszak polecial np. za ocean glosic demokracje polska. Przeciez tak
    bardzo przejmujesz sie opinia za granica. Druga sprawa to zjednuje sie
    przy nim najsilniejsza opozycja. A to ponoc alternatywa dla obecnie
    rzadzacych. No czyli lipa straszna. W calym tym poglowiu jak by nie
    patrzyl nie ma zadnej alternatywy. No chyba, ze zmienimy potencjalnych
    nieudacznikow na oszustow. To OK.

    -500-zl-na-kazde-dziecko-od-lipca_774370.html

    > Art. 190. 1. Orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego mają moc powszechnie
    > obowiązującą i są ostateczne.
    > wskażesz kto to łamie?

    Trybunal wskazal sam wczesniej wybor dwoch sedziow za niekonstytucyjny.
    Wiec kto byl pierwszy?

    A co do dbania o bilans budzetu to przypomniala mi sie podwyzka akcyzy
    na faje i gorzale za poprzedniej ekipy. Wplywy oczywiscie spadly i wielu
    przed tym przestrzegalo. No czyli tez nieudacznicy. Nie no stadiony sa
    OK. Bylem, widzialem.

    TK

  • 134. Data: 2016-05-16 23:20:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Ten oto pan:
    > http://www.krytykapolityczna.pl/artykuly/opinie/2016
    0107/piotrowski-trybunal-konstytucyjny
    > jest innego zdania.

    czyli według ciebie łamiącym prawo jest Prezydent

    > Wszak polecial np. za ocean glosic demokracje polska.

    piszesz o sobie w trzeciej osobie?

    -500-zl-na-kazde-dziecko-od-lipca_774370.html

    > Trybunal wskazal sam wczesniej wybor dwoch sedziow za niekonstytucyjny.

    uznał. Podobnie jak w wielu wcześniejszych przypadkach różne inne
    zapisy. Wskażesz mi który wczesniejszy wyrok TK nie został wykonany i
    przez kogo?

    > Wiec kto byl pierwszy?

    Ten, którego określiłeś powyżej.

> [...]
    > na faje i gorzale za poprzedniej ekipy. Wplywy oczywiscie spadly i wielu
    > przed tym przestrzegalo. No czyli tez nieudacznicy. Nie no stadiony sa

    a to Jeopardy jest, że mam sobie dopisywać pytania do twoich odpowiedzi?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 135. Data: 2016-05-16 23:37:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak sobie zaloze kilka paneli bez mozliwosci sprzedazy pradu do sieci. Tylko na
    wlasne potrzeby. To tez bede musial im oddac 30%.

  • 136. Data: 2016-05-17 07:51:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 23:14:06 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > czy ty rozumiesz co piszesz? Wiesz co to jest trójpodział władzy w
    > ogóle? Czy może uważasz, że poprzedni rząd powinien wywalić wszystkich

    problem jest dużo głębszy niż trybunał, trójpodział itd.
    W bardzo skrócie:
    Jesli w 2015 roku nasz kraj był normalnym, demokratycznym, europejskim krajem to to
    co robi kaczyński, jego konflikty z jest absolutnie niezrozumiałe, sugeruje wręcz
    chorobę psychiczną bądz inny rodzaj odpału. W to się elegancko wpisuje niszczenie
    prawa przy okazji TK, kurs kolizyjny z panstwami zachodnimi. Wielu ludzi tak to
    pojmuje, na tyle ze chce im sie maszerowac w jakis marszach.

    Ale jesli nasz kraj nie był normalny, demokratyczny, europejski - to czas by został.
    Kryterium jest historyczne - trzeba poczytac historię ostatnich 30lat, co nie jest
    łatwe bo uczciwych opracowań nie ma, albo były niewydane, bo jakże o bolku pisac. Do
    1989 byliśmy pod sowiecką okupacją. Co sie stało w tym roku?
    W 1989 nastapiła transformacja ustroju gospodarczego, bardzo korzystna. Ale nie
    nastąpiło przywrócenie władzy narodowi. Demokrację "ludową" zastąpiła demokracja
    "układowa", w której jakbyś nie pogłosował i tak zaobaczysz te same twarze w
    parlamencie. A ich wiekszość, która stworzy rząd będzie miała wciąż te same, nie
    liczące się z wolą narodu poglądy. Rządzący wciąż składają się z byłych
    przedstawicieli komuny i tej frakcji opozycji, która poszła z komuną na układ. Z
    naiwności? Czy z powodu chęci ukrycia wstydliwych epizodów swego zycia? Deal
    zaproponowany przez komunistów był cudowny - my wam oddamy władzę, wy nam sie
    pozwolicie uwłaszczyć na państowym majątku. Nie przyszło solidarnościowej stronie do
    głowy, że uwłaszczony układ natychmiast sobie tę władzę odkupi.
    Państwom zachodnim to pasowało bo utowrzyły u nas kolonię, którą eksploatowały przez
    25lat. Nie dziwota ze teraz sie burzą i ratingami straszą.

    Zatem podsumowując - kaczyński próbuje do konca doprowadzic proces odzyskania
    suwerennosci. To usprawiedliwia różna mocne dzialania, w koncu odzyskiwanie
    niepodległosci to zwykle czyni sie zbrojnie.

    Kryterium jest znajomosc historii najnowszej. Nie znsz sie to widzisz w kaczorze
    psychola.

    > PiS dyma obywateli przede wszystkim.

    tak, tak - agnieszka holland: "Zabiegi socjalne, takie jak 500+, mają gdzieś pod
    spodem plan, żeby przytrzymać kobietę w domu, uzależnić ją od zasiłku."

    b.

  • 137. Data: 2016-05-17 07:55:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 23:01:57 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ej a to ratusz sie nie przyznal do przyjecia zlych danych wejsciowych?

    ratusz przesadził tak bardzo ze nie dało tego medialnie zagłaskac. Gdyby dał 2x
    wiecej nikt by nie liczył marszu po głowach. Ale dał 5x. Nawet tvn nastepnego dnia
    liczyło i jej wyszło 100k.

    Tyle ze w swiat poszło 240k. Łądna przykład jak dziala targowica.

    b.

  • 138. Data: 2016-05-17 09:12:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 22:25:36 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > przeciez nie wyszlo
    A co wyszło?

  • 139. Data: 2016-05-17 09:14:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    > to już jest wiarygodna?
    A pisałem gdzieś że jest wiarygodna/niewiarygodna?
    Wyszło podobnie jak policji, wyszło podobnie jak kilku telewizorniom, tylko ratuszowi
    wyszło kilkakrotnie więcej. Ratuszem Pani z peło zarządza to i mnie jakoś to kłamstwo
    nie zdziwiło.

    > PS: ile wyszło na marszach poparcia rządu liczonych tą samą metodą?
    Nie mam pojęcia, nie interesowało/nie interesuje mnie to.

  • 140. Data: 2016-05-17 09:29:30
    Od: r...@g...com

    W dniu sobota, 14 maja 2016 14:08:16 UTC+2 użytkownik M. napisał:

    > Ja twierdzę, że dalsza kontynuacja obecnej polityki to samobójstwo dla
    > Polski. Możesz mieć inne zdanie w tej kwestii, ale argumentów nie
    > podałeś żadnych.

    Czym się różni z punktu widzenia budżetu i zwiększania kasy na rynju "500+" od
    promowanego przez liberałów gospodarczych obniżenia podatku dochodowego czy
    podniesienia kwoty wolnej? Dla gospodarki efekt będzie zbliżony: mniej w budżecie
    państwa.