  • 81. Data: 2016-05-14 20:48:36
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Z mastim macie porazajacy argument jak ni macie nic do przekazania w dyskusji. Ten
    argument to "wysmiejmy". Wyglada na to ze sporo na zmianie wladzy straciliscie.

    nie potrafisz nic więcej niż powtarzanie bzdur Jarosława?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2016-05-14 20:49:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z mastim macie porazajacy argument jak ni macie nic do przekazania w dyskusji. Ten
    argument to "wysmiejmy". Wyglada na to ze sporo na zmianie wladzy straciliscie. To
    teraz sie zastanowcie skad wezmiecie jak kaza oddac jesli uklady sie skonczyly.

  • 83. Data: 2016-05-14 22:10:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >wladzy straciliscie. To teraz sie zastanowcie skad wezmiecie jak kaza oddac

    Tak, wszyscy przeciwnicy głupoty pisu, są przeciwnikami bo nie mogą już
    kraść - bo z jakiego niby powodu mieliby się sprzeciwiać zbawcy narodu?
    Hitler też mówił, że nakradli. Żydzi. Ciąg dalszy znamy.

    Coś o tobie gołodupcu:

    https://goo.gl/GddG2L

  • 84. Data: 2016-05-14 22:26:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A to przytulne miejsce dla ciebie i
    mastiego.https://www.google.pl/search?q=wi%C4%99zien
    ie+wronki+cela&client=tablet-android-prestigio&hl=pl
    -PL&source=lnms&prmd=imnv&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj
    quaOPstrMAhVLDywKHZkFDOkQ_AUIBygB&biw=1280&bih=800#i
    mgrc=23e9vSTHToQNiM%3A
    Przytulne miejsce i malo do sprzatania. Zrobicie sobie pionki z chleba i wieczorami w
    warcaby bedziecie grali.

  • 85. Data: 2016-05-14 22:29:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > A to przytulne miejsce dla ciebie i mastiego.

    stamtąd nadajesz?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 86. Data: 2016-05-14 22:55:52
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    #imgrc=23e9vSTHToQNiM%3A
    >Przytulne miejsce i malo do sprzatania. Zrobicie sobie pionki z chleba i

    Nie, nie, nie tam trafisz ty, i nadal będziesz wierzył wodzowi jak
    komunistka Witkowska z "Przesłuchania".

  • 87. Data: 2016-05-14 23:03:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niestety nie opowiem ci jak tam jest bo jeszcze nie bylem na takich wczasach. Sam sie
    zglos i przyznaj. Opowiedz o wspolnikach to dostaniesz zlagodzenie kary i tylko
    grzywna i kara ze skarbowego bedzie.

  • 88. Data: 2016-05-14 23:16:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Niestety nie opowiem ci jak tam jest bo jeszcze nie bylem na takich wczasach. Sam
    sie zglos i przyznaj. Opowiedz o wspolnikach to dostaniesz zlagodzenie kary i tylko
    grzywna i kara ze skarbowego bedzie.

    weź się wysil bo spadłeś do poziomu podprzedszkolnego

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 89. Data: 2016-05-14 23:39:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co sie bede wysilal jak wyzszego nie zrozumiesz.

  • 90. Data: 2016-05-15 08:20:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-14 o 18:33, Budyń pisze:

    > Nie. Bo sie różni. Tyle ze nie wszystkim. Bardzo kiepsko sie uzywa takiego
    kwantyfikatora, jeden przykład zaprzeczajacy i cała wypowiedz do śmieci.

    > owszem, znam i zastosowalem dokladnie wg słownika.

    Nienawidza PIS i to wystarczy. Nienawisc odebrala percepcje dziadostwa
    poprzedniej wladzy, ktora sama u Sowy przyznawala, ze od lat w
    niektorych dziedzinach nic sie nie dzieje. Podobnie KOD'owi nie
    przeszkadza szpiegowanie staruszek i podsluchiwanie dziennikarzy,
    zupelnie tak jakby to byly standardy demokracji.

    TK