    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 1 Dec 2015 21:15:10 +0100

    W dniu 2015-12-01 o 20:38, Budyń pisze:
> [...]
    jest calkiem dobrze opisany. W przeciwienstwie do bogow ktorzy istnieja w pojedynczym
    egzemplarzu mnogosc galaktyk, ukladow planetarnych itd swiadczy ze powstaly w sposob
    naturalny.
    > a nie nie, nieco wcześniej - wielki wybuch, skąd jak i dlaczego- bo reszta jak
    mowisz.

    Wybacz, ale wczoraj oglądałem na TV Trwam program, w którym fanatycy
    religijni udowadniali, że teoria ewolucji to mit, a powstał on za sprawą
    wszechmogącego stwórcy, posługując się tak durnymi argumentami, że
    szkoda gadać.

    > Ale tego początku wspolczesna fizyka nie umie wyjasnic.

    Tak samo jak kilkaset lat temu nie wiedziano czym są wyładowania
    atmosferyczne i przypisywano im moc boską.
    Tak samo jak kilkaset lat temu duchowni naukowcy wmawiali, że to cały
    wszechświat kręci się wokół Ziemi.
    Tak samo jak jeszcze kilkadziesiąt lat temu uważano, że proton, neutron
    i elektron to niepodzielne, najmniejsze cząstki elementarne, z których
    zbudowany jest cały wszechświat.