  • Data: 2014-03-30 15:38:53
    Temat: Re: [OT]Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2014 o 14:59 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> pisze:

    > OK jak na razei nie zauważyłem jakiegoś fermentu w
    > środowisku naukowym wywołanego tymi wszędzie występującymi budowlami.
    >
    > najzabawniejsze jest że zarzucasz mi skłonności do inkizycyjnego myślenia
    > gdy to ja sie posługuje rozumem a ty jakimś tam swoim zdrowym
    > rozsądkiem.
    >
    > Pytanie dlaczego tylko sesnsacjonaci i pseudonaukowcy wymyśalają jakeiś
    > idiotyczne teorie na temat tych konstrukcji...

    "fermentu w środowiskach naukowych" nigdy nie zobaczysz. Oni są bardziej
    skostniali od kości Człowieka z Jawy.
    Gdy znajdą artefakt, który nie pasuje do teorii - ignorują go:
    http://innemedium.pl/wiadomosc/dziwne-artefakty-sprz
    ed-20-tysiecy-lat-mogly-byc-czescia-wiekszej-maszyne
    rii

    http://www.paranormalne.pl/tutorials/article/247-10-
    dziwacznych-starozytnych-artefaktow/
    (odnieś się do pkt. 7,8,9)

    i cała masa innych przedmiotów znajdowanych w pokładach węgla datowanych
    na 70-300 mln lat.

    Nie kłóci to się z Twoim rozumem? - Bo mój zdrowy rozsądek robi podpowiada
    mi, że "coś musi być na rzeczy".
    Tylko mi nie pisz, że linkuję do stron, które w tagach maja "kosmici i
    paranormalne". Te przedmioty są na setkach stron, pokazałem pierwsze z
    gugla.

    TG