  • 41. Data: 2014-07-21 15:32:57
    Temat: Re: OT Re: znikam z forum na około rok
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Ty tak, ale google może mieć ze stylem kłopot.

    Z gruntem też.

    Jarek

    --
    Grunt to ziemia, a ziemia to grunt
    Szpunt to korek, a korek to szpunt.

  • 42. Data: 2014-07-21 18:31:59
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Otototo, kwintesencja!
    > Dodać jeszcze należy - co tu kryć - siłę przyzwyczajenia.

    Czyli już nie namiętność...

  • 43. Data: 2014-07-21 19:01:26
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-07-21 18:31, Qrczak pisze:
    > Dnia 2014-07-21 14:48, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Czyli już nie namiętność...

    Po tylu latach namiętność? Pani Qra to musi jakaś romantyczka.

    Ewa

  • 44. Data: 2014-07-21 19:08:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Po tylu latach namiętność? Pani Qra to musi jakaś romantyczka.

    Wymiętość i reumatyczność -- to by było najgorsze.

    --
    Jarek

  • 45. Data: 2014-07-21 19:20:36
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Wymiętość i reumatyczność -- to by było najgorsze.

    Najgorsza byłaby zrzędliwość.

    Ewa

  • 46. Data: 2014-07-21 19:21:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 19:08:57 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Wymiętość i reumatyczność -- to by było najgorsze.

    Najgorsza jest sama tyczność. Może i samo-tyczność też...

    "Rozkwitają. Milczą pośród liści.
    W kij związane lub pną się na kratę...
    Dekoracje? Jeńcy? Statyści?
    Łatwo chwalić kwiaty,
    Lecz być kwiatem?... "

  • 47. Data: 2014-07-21 19:33:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Najgorsza byłaby zrzędliwość.

    W tym przypadku raczej grzędliwość.

    --
    Jarek

  • 48. Data: 2014-07-21 20:09:21
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2014-07-21 19:33, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    No wiecie Państwo, starość nie radość.

    Q zwymnięta i zgrzędliwa

  • 49. Data: 2014-07-21 20:19:56
    Od: FEniks <x...@p...fm>