  • 1. Data: 2014-07-10 07:27:53
    Temat: Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie
    Od: michał <m...@n...eu>

    Witam
    Mam w ogródku wielkiego świerka, na wysokość 3 piętra. Sąsiedzi się boją
    że może upaść. Wystąpiłem o pozwolenie, był jakiś człowiek z UM i
    powiedział że pozwolenie wyda bez problemu bo drzewo jest za wysokie.
    W zamian za wycięcie tego mam posadzić 2 nowe.
    I mam pytanie czy za pozwolenie się płaci - gapa ze mnie bo zapomniałem
    zapytać a wyjechałem na urlop, a na necie czytałem że płaci się za cm
    nawet jak jest pozwolenie.

  • 2. Data: 2014-07-10 12:13:19
    Temat: Re: Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://tiny.pl/q86p7

  • 3. Data: 2014-07-19 21:17:05
    Od: pezet89 <p...@g...pl>

    W dniu 2014-07-10 07:27, michał pisze:
> [...]
    > zapomniałem zapytać a wyjechałem na urlop, a na necie czytałem że
    > płaci się za cm nawet jak jest pozwolenie.
    Ja w tamtym roku wystąpiłem o pozwolenie na wycięcie i je otrzymałem,
    świerk padł jesienią. Nie musiałem nic płacić. Nie wiem czy to ma
    znaczenie, że był na ogródkach działkowych i na wniosku podpisywał się
    prezes zarządu działek.