  • 1. Data: 2014-07-09 21:05:08
    Temat: czarna poprzeczka gorzkawa
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Owoce mojej czarnej porzeczki mają lekką goryczkę.
    Dotyczy to dwóch krzewów na wysokim pniu.
    Tę gorycz czuje się również w dżemach z niej.
    Nie mówię o tym charakterystycznym smaku jak mają owoce czarnej porzeczki.
    Jeden krzew w formie tradycyjnej nie ma goryczy.
    Co może wpływać na powstanie tej goryczy? Odczyn Ph ziemi?

    Pozdrawiam Krycha.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-07-19 14:00:45
    Temat: Re: czarna poprzeczka gorzkawa
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Jeden krzew w formie tradycyjnej nie ma goryczy.
    > Co może wpływać na powstanie tej goryczy? Odczyn Ph ziemi?

    I ten jeden krzew rośnie w tej samej glebie, więc to nie pH.
    Po prostu kupiłaś taką gorzką odmianę...

  • 3. Data: 2014-07-19 21:57:27
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-19 14:00, Pszemol pisze:
    > "Krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > I ten jeden krzew rośnie w tej samej glebie, więc to nie pH.
    > Po prostu kupiłaś taką gorzką odmianę...

    :-((, to chyba będę musiała wykopać, bo mała szansa, abym polubiła ten smak.

    Krycha.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.